Marie-Rose Van Hoof vertrekt bij LolaLiza

Marie-Rose Van Hoof vertrekt bij LolaLiza

Marie-Rose Van Hoof, die aan de slag was als Development & Expansiemanager bij de Belgische modeketen LolaLiza, heeft aangegeven dat ze het bedrijf gaat verlaten. Haar taken worden tijdelijk overgenomen door de Director Expansie.

 

Nieuwe uitdaging

“Op 31 mei 2016 verlaat ik de firma om een nieuwe professionele uitdaging aan te gaan”, schrijft Van Hoof in een bericht rond haar vertrek. Haar taken worden tijdelijk overgenomen door David Appelstein, Director Expansie. De administratieve ondersteuning van haar departement blijft in handen van Carine Nossin.

 

De Belgische modeketen LolaLiza heeft de voorbije jaren een flinke groei doorgemaakt en is ook nu nog niet van plan om de expansie stop te zetten. Zo wordt er nog werk gemaakt van de online verkoop, die slechts drie jaar geleden van start ging, en wordt er gekeken naar verdere uitbreiding in Frankrijk, Nederland en Duitsland.

 

Momenteel heeft de keten, die in 2001 is opgericht en in handen is van de familie Appelstein, al meer dan 100 vestigingen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top