McGregor lanceert nieuw winkelconcept in Amsterdam

McGregor lanceert nieuw winkelconcept in Amsterdam

Modemerk McGregor heeft in Amsterdam een nieuw filiaal geopend, dat werkt volgens een nieuw internationaal concept, waarbij de New York-lifestyle centraal komt te staan. Dit jaar worden er nog verschillende winkels aangepast naar het concept.

 

Internationale uitstraling

Het nieuwe concept moet volgens McGregor een eigentijdse en internationale uitstraling hebben met een sportief en comfortabel gevoel. “De uitstraling van het concept is een stijlvolle ode aan onze New Yorkse roots en de City-lifestyle van McGregor” aldus Jochem Vermaat, International Retail Director bij McGregor.

 

In het nieuwe concept verschijnen ook collecties voor mannen, vrouwen en kinderen. Per seizoen zullen er meerdere collecties in de winkels verschijnen. De winkel in Amsterdam is te vinden aan het Gelderlandplein.

 

McGregor Fashion Group werd in 1993 opgericht en omvat de merken McGregor, Gaastra en Adam Brandstore. De collecties van de merken zijn te vinden bij 150 eigen winkels, 300 shop-in-shops en meer dan 2.000 multibrandwinkels. Het bedrijf heeft een omzet van ongeveer 235 miljoen euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top