Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Nadat eerder al Swarovski en Chopard in samenwerking met The Walt Disney Company een juwelencollectie op de markt brachten, krijgt nu het honderd procent Belgische Twice As Nice de eer om de populaire Mickey- en Minniefiguurtjes te verwerken in stijlvol moois.

Carte Blanche van Disney

Toen The Walt Disney Company Twice As Nice benaderde om een juwelencollectie te ontwikkelen, liet de beslissing niet lang op zich wachten. Twice As Nice ontwerpster Joanna Cacciola kreeg van Walt Disney carte blanche en ontwikkelde een vrij stoere collectie in staal, met daarnaast een iets of wat fijner assortiment in zilver en geel en roze goud.

 

Het resultaat is "Disney inspires Twice as Nice", een collectie van halskettingen, armbanden, ringen en oorbellen met een vintage-toets die vanaf april te koop is in alle Twice As Nice-verkooppunten.

 

Op en top Belgisch meets Amerikaanse reus

Het Belgische Twice As Nice zag in 1980 het levenslicht in Antwerpen en vervaardigt zijn uitgebreide assortiment juwelen uit zilver, staal en andere materialen. Het bedrijf beschikt over een netwerk van meer dan vijftig winkels in Europa, een webshop en is daarnaast te vinden in heel wat multibrandstores.

 

Twice as Nice werd de laatste vier jaar bovendien door het Belgische publiek beloond met de titel "Beste Winkelketen" in de categorie juweliers, uitgereikt door Q&A research.

 

Het beursgenoteerde The Walt Disney Company (TWDC) is niet alleen de grootste wereldwijde exploitant van themaparken, maar ook een van de grootste mediaconglomeraten ter wereld. Bovendien maakt het bedrijf deel uit van de top tien van grootste en sterkste merken ter wereld.   (GDW)

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Back to top