Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Nadat eerder al Swarovski en Chopard in samenwerking met The Walt Disney Company een juwelencollectie op de markt brachten, krijgt nu het honderd procent Belgische Twice As Nice de eer om de populaire Mickey- en Minniefiguurtjes te verwerken in stijlvol moois.

Carte Blanche van Disney

Toen The Walt Disney Company Twice As Nice benaderde om een juwelencollectie te ontwikkelen, liet de beslissing niet lang op zich wachten. Twice As Nice ontwerpster Joanna Cacciola kreeg van Walt Disney carte blanche en ontwikkelde een vrij stoere collectie in staal, met daarnaast een iets of wat fijner assortiment in zilver en geel en roze goud.

 

Het resultaat is "Disney inspires Twice as Nice", een collectie van halskettingen, armbanden, ringen en oorbellen met een vintage-toets die vanaf april te koop is in alle Twice As Nice-verkooppunten.

 

Op en top Belgisch meets Amerikaanse reus

Het Belgische Twice As Nice zag in 1980 het levenslicht in Antwerpen en vervaardigt zijn uitgebreide assortiment juwelen uit zilver, staal en andere materialen. Het bedrijf beschikt over een netwerk van meer dan vijftig winkels in Europa, een webshop en is daarnaast te vinden in heel wat multibrandstores.

 

Twice as Nice werd de laatste vier jaar bovendien door het Belgische publiek beloond met de titel "Beste Winkelketen" in de categorie juweliers, uitgereikt door Q&A research.

 

Het beursgenoteerde The Walt Disney Company (TWDC) is niet alleen de grootste wereldwijde exploitant van themaparken, maar ook een van de grootste mediaconglomeraten ter wereld. Bovendien maakt het bedrijf deel uit van de top tien van grootste en sterkste merken ter wereld.   (GDW)

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Minstens 30 jobs op de helling bij Euro Shoe Group

17/11/2017

Bij Euro Shoe Group, het schoenen- en kledingconcern achter Bristol en Avance, verdwijnen ten minste dertig jobs. “De sanering zou gebeuren zonder naakte ontslagen”, zegt de 'nieuwe' topman Philippe Vanaudenhove.

Clouds of Fashion: van modeblog tot heuse retailonderneming

16/11/2017

Als jonge blogger een eigen retailonderneming uit de grond stampen, faut le faire. Laurentine Van Landeghem heeft zelfs haar studies stopgezet om zich te focussen op haar Clouds of Fashion. Op de RetailDetail Night vertelt ze haar verhaal. 

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Modeketen Canada Goose opent eerste Europese winkel

14/11/2017

De Canadese modeketen Canada Goose heeft in Londen zijn eerste Europese winkel geopend. De kleding van het merk is al langer te vinden in Europa, maar voorheen was dat enkel het geval bij multimerkenwinkels.

Back to top