Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice | RetailDetail

Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Nadat eerder al Swarovski en Chopard in samenwerking met The Walt Disney Company een juwelencollectie op de markt brachten, krijgt nu het honderd procent Belgische Twice As Nice de eer om de populaire Mickey- en Minniefiguurtjes te verwerken in stijlvol moois.

Carte Blanche van Disney

Toen The Walt Disney Company Twice As Nice benaderde om een juwelencollectie te ontwikkelen, liet de beslissing niet lang op zich wachten. Twice As Nice ontwerpster Joanna Cacciola kreeg van Walt Disney carte blanche en ontwikkelde een vrij stoere collectie in staal, met daarnaast een iets of wat fijner assortiment in zilver en geel en roze goud.

 

Het resultaat is "Disney inspires Twice as Nice", een collectie van halskettingen, armbanden, ringen en oorbellen met een vintage-toets die vanaf april te koop is in alle Twice As Nice-verkooppunten.

 

Op en top Belgisch meets Amerikaanse reus

Het Belgische Twice As Nice zag in 1980 het levenslicht in Antwerpen en vervaardigt zijn uitgebreide assortiment juwelen uit zilver, staal en andere materialen. Het bedrijf beschikt over een netwerk van meer dan vijftig winkels in Europa, een webshop en is daarnaast te vinden in heel wat multibrandstores.

 

Twice as Nice werd de laatste vier jaar bovendien door het Belgische publiek beloond met de titel "Beste Winkelketen" in de categorie juweliers, uitgereikt door Q&A research.

 

Het beursgenoteerde The Walt Disney Company (TWDC) is niet alleen de grootste wereldwijde exploitant van themaparken, maar ook een van de grootste mediaconglomeraten ter wereld. Bovendien maakt het bedrijf deel uit van de top tien van grootste en sterkste merken ter wereld.   (GDW)

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.