Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Mickey Mouse valt voor het Belgische Twice As Nice

Nadat eerder al Swarovski en Chopard in samenwerking met The Walt Disney Company een juwelencollectie op de markt brachten, krijgt nu het honderd procent Belgische Twice As Nice de eer om de populaire Mickey- en Minniefiguurtjes te verwerken in stijlvol moois.

Carte Blanche van Disney

Toen The Walt Disney Company Twice As Nice benaderde om een juwelencollectie te ontwikkelen, liet de beslissing niet lang op zich wachten. Twice As Nice ontwerpster Joanna Cacciola kreeg van Walt Disney carte blanche en ontwikkelde een vrij stoere collectie in staal, met daarnaast een iets of wat fijner assortiment in zilver en geel en roze goud.

 

Het resultaat is "Disney inspires Twice as Nice", een collectie van halskettingen, armbanden, ringen en oorbellen met een vintage-toets die vanaf april te koop is in alle Twice As Nice-verkooppunten.

 

Op en top Belgisch meets Amerikaanse reus

Het Belgische Twice As Nice zag in 1980 het levenslicht in Antwerpen en vervaardigt zijn uitgebreide assortiment juwelen uit zilver, staal en andere materialen. Het bedrijf beschikt over een netwerk van meer dan vijftig winkels in Europa, een webshop en is daarnaast te vinden in heel wat multibrandstores.

 

Twice as Nice werd de laatste vier jaar bovendien door het Belgische publiek beloond met de titel "Beste Winkelketen" in de categorie juweliers, uitgereikt door Q&A research.

 

Het beursgenoteerde The Walt Disney Company (TWDC) is niet alleen de grootste wereldwijde exploitant van themaparken, maar ook een van de grootste mediaconglomeraten ter wereld. Bovendien maakt het bedrijf deel uit van de top tien van grootste en sterkste merken ter wereld.   (GDW)

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Nordstrom lanceert winkel zonder stock

13/09/2017

Modeketen Nordstrom opent volgende maand in Los Angeles een nieuw concept, waar klanten enkel terecht kunnen voor advies en het passen van kleding. Aankopen kunnen dan later worden opgehaald bij de winkel.

Back to top