Mysterieuze verdwijning bij Bel&Bo | RetailDetail

Mysterieuze verdwijning bij Bel&Bo

Mysterieuze verdwijning bij Bel&Bo

Opsporing verzocht: in de nacht van 11 april is op mysterieuze wijze de ‘B’ van Bel&Bo verdwenen van de gevel van de winkel van de moderetailer in Denderleeuw. Het Belgische kledingenseigne tast volledig in het duister omtrent de motieven en heeft een onderzoek laten instellen.

“We zullen zo snel mogelijk een opsporingsbericht lanceren”, zegt een radeloze Michel Delfosse, CEO van Bel&Bo. “Een onderzoek is ingesteld, maar op dit moment hebben we nog geen idee hoe en waarom dit gebeurd zou kunnen zijn.”


Om het onderzoek niet te belemmeren, kon de keten echter nog geen verdere commentaar kwijt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Back to top