Nieuwe webshop voor 10e verjaardag La Fille d'O

Nieuwe webshop voor 10e verjaardag La Fille d'O

Lingeriemerk La Fille d'O bestaat tien jaar en voor die gelegenheid trakteerde de Gentse ontwerpster Murielle Scherre zichzelf op een nieuwe webshop en haar fans op een mooi cadeau.

Een 'matinee' bij La Fille d'O

Tien jaar geleden, op 1 april (en dat is géén aprilvis) lanceerde de Gentse ontwerpster Murielle Scherre La Fille d'O, een lingeriemerk met een ondeugende, sexy knipoog. Eerst via homeparty's, later ook in een reeks geselecteerde boetieks (in binnen- en buitenland) en uiteraard ook via haar eigen O boutique in Gent.

 

Om die verjaardag in de verf te zetten, trakteert het merk zijn fans tien dagen lang op een korting van 10% op het 'hot item van de dag', dat wordt bekendgemaakt via de Facebookpagina van het lingeriemerk.

 

Al zullen de échte fans toch vooral hun zinnen zetten op de 'matinee', het nieuwe verkoopconcept waarmee de ontwerpster haar tiende verjaardag extra glans wil geven: in plaats van thuis een homeparty te organiseren, kunnen fans hun familie, vrienden en kennissen uitnodigen op een privé-matinee in de Gentse O boutique zelf. Een unieke plek om de nieuwe collectie luchtige niemendalletjes te passen...

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top