Nieuwe webshop voor 10e verjaardag La Fille d'O

Nieuwe webshop voor 10e verjaardag La Fille d'O

Lingeriemerk La Fille d'O bestaat tien jaar en voor die gelegenheid trakteerde de Gentse ontwerpster Murielle Scherre zichzelf op een nieuwe webshop en haar fans op een mooi cadeau.

Een 'matinee' bij La Fille d'O

Tien jaar geleden, op 1 april (en dat is géén aprilvis) lanceerde de Gentse ontwerpster Murielle Scherre La Fille d'O, een lingeriemerk met een ondeugende, sexy knipoog. Eerst via homeparty's, later ook in een reeks geselecteerde boetieks (in binnen- en buitenland) en uiteraard ook via haar eigen O boutique in Gent.

 

Om die verjaardag in de verf te zetten, trakteert het merk zijn fans tien dagen lang op een korting van 10% op het 'hot item van de dag', dat wordt bekendgemaakt via de Facebookpagina van het lingeriemerk.

 

Al zullen de échte fans toch vooral hun zinnen zetten op de 'matinee', het nieuwe verkoopconcept waarmee de ontwerpster haar tiende verjaardag extra glans wil geven: in plaats van thuis een homeparty te organiseren, kunnen fans hun familie, vrienden en kennissen uitnodigen op een privé-matinee in de Gentse O boutique zelf. Een unieke plek om de nieuwe collectie luchtige niemendalletjes te passen...

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Back to top