Nieuwe website voor McGregor | RetailDetail

Nieuwe website voor McGregor

Nieuwe website voor McGregor

Modeketen McGregor heeft een nieuwe website gelanceerd, waarbij het gebruik maakt van een volledig nieuw platform. Daarbij werd onder andere gekozen voor een responsive design, dat ook zijn werk zal doen op mobiele platformen.

 

Aangepaste customer journey

Daarnaast werden ook de productpagina’s aangepakt, zodat ze met betere afbeeldingen goed in beeld kunnen worden gebracht. McGregor zegt met de nieuwe site als doel te hebben om elke klant met een eigen ‘customer journey’ te inspireren met de voor hen meest passende items. De nieuwe website is ook meteen beschikbaar in vijf talen: Nederlands, Engels, Frans, Spaans en Duits.

 

De website moet bovendien aansluiten bij het nieuwe concept van McGregor waarin het een ‘New York City’-winkelervaring wil creëren. De eerste winkel binnen dat concept werd eerder dit jaar geopend in Amsterdam.

 

Het nieuwe concept moet een internationale en eigentijdse uitstraling hebben en is een ode aan de New Yorkse roots van het merk. Dit jaar nog zullen er een aantal winkels aangepast worden naar het nieuwe concept. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.