Noppies komt met eigen kinderkledingmerk

Noppies komt met eigen kinderkledingmerk
Shutterstock

Noppies, dat zwangerschaps- en babymode verkoopt, komt nu ook met een eigen kinderkledingmerk: Nop. Met het nieuwe merk mikt de modeketen op kinderen die nog op de basisschool zitten.

Onderscheidende pasvormen

De collectie is er zowel voor jongens als meisjes, en bestaat uit T-shirts, tops, broeken, jurken en rokken in de maten 104 tot en met 140. Voor de zomer van volgend jaar wordt er ook werk gemaakt van meer vrijetijdskleding en badkleding. Een groot deel van de collectie van Nop wisselt met de seizoenen, maar er zijn ook een aantal basisproducten, zoals bepaalde T-shirts, broeken en jurken, die het hele jaar beschikbaar zullen zijn. Daarnaast wordt er vooral gekozen voor opvallende prints en ‘onderscheidende pasvormen’.

 

“In de kleding voor volwassenen zie je het ook al terug: we zijn op zoek naar meer uitgesproken kledingstukken, zowel voor wat betreft de pasvorm als de prints. Voor kinderen moet het wel altijd comfortabel zijn. Met NOP spelen we hierop in met een bijzondere collectie, bestaande uit drie leveringen voor zowel jongens als meisjes”, stelt hoofdontwerper Avital Berger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top