Noppies komt met eigen kinderkledingmerk

Noppies komt met eigen kinderkledingmerk
Shutterstock

Noppies, dat zwangerschaps- en babymode verkoopt, komt nu ook met een eigen kinderkledingmerk: Nop. Met het nieuwe merk mikt de modeketen op kinderen die nog op de basisschool zitten.

Onderscheidende pasvormen

De collectie is er zowel voor jongens als meisjes, en bestaat uit T-shirts, tops, broeken, jurken en rokken in de maten 104 tot en met 140. Voor de zomer van volgend jaar wordt er ook werk gemaakt van meer vrijetijdskleding en badkleding. Een groot deel van de collectie van Nop wisselt met de seizoenen, maar er zijn ook een aantal basisproducten, zoals bepaalde T-shirts, broeken en jurken, die het hele jaar beschikbaar zullen zijn. Daarnaast wordt er vooral gekozen voor opvallende prints en ‘onderscheidende pasvormen’.

 

“In de kleding voor volwassenen zie je het ook al terug: we zijn op zoek naar meer uitgesproken kledingstukken, zowel voor wat betreft de pasvorm als de prints. Voor kinderen moet het wel altijd comfortabel zijn. Met NOP spelen we hierop in met een bijzondere collectie, bestaande uit drie leveringen voor zowel jongens als meisjes”, stelt hoofdontwerper Avital Berger.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hunkemöller wil Zwitserland veroveren

17/08/2017

Nadat het in september van vorig jaar al een webshop lanceerde in Zwitserland, is de Nederlandse lingerieketen Hunkemöller nu ook van plan om er een reeks fysieke winkels te openen. De eerste moet al in oktober open gaan.

Mexx opnieuw in Nederlandse handen

16/08/2017

De merknaam Mexx is opnieuw in Nederlandse handen na de overname door de RNF Holding uit de handen van de Turkse Eroglu Holding. De winkels, het personeel en de voorraden zijn geen onderdeel van de deal.

Schoenenmerk Bally in de etalage

16/08/2017

Het Oostenrijkse investeringsbedrijf JAB Holding wil het Zwitserse schoenenmerk Bally van de hand doen en mikt daarbij op een verkoopprijs van minstens 600 miljoen euro. Eerder verkocht JAB ook al schoenenmerk Jimmy Choo.

Crocs verliest strijd rond patent

14/08/2017

Schoenenfabrikant Crocs heeft een zaak verloren rond het patent waarin het design van de schoenen wordt vastgelegd. Volgens de Amerikaanse Patent and Trademark Office (USPTO) voerde een ander bedrijf al langer een gelijkaardig design.

Coolcat nog dieper in de rode cijfers

14/08/2017

Modeketen Coolcat, onderdeel van de groep rond ondernemer Roland Kahn, is er in 2016 niet in geslaagd om het verlies terug te dringen. Integendeel: er werd meer dan de helft meer verlies gemaakt dan een jaar eerder.

Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Back to top