Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen | RetailDetail

Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen

Odette Lunettes opent tweede pop-up in Antwerpen

Odette Lunettes, het brillenmerk van Eline De Munck, opent op 27 mei een tweede pop-upwinkel op de Meir in Antwerpen. De Munck is momenteel al bezig met de voorbereidingen aan het nieuwe pand.

Trendy maar betaalbaar

Odette Lunettes opende eerder al een tijdelijke winkel in Antwerpen, om het brillenmerk te lanceren. De eerste zeven monturen van Odette Lunette werden op 29 mei 2015 officieel gelanceerd en in november van vorig jaar kwam er een uitbreiding op die collectie met vijf nieuwe monturen. Binnenkort wordt een tweede volledige collectie gelanceerd. Die zal te vinden zijn in bijna zestig winkels in Vlaanderen.

 

Het doel van Odette Lunettes is om trendy, maar betaalbare brillen aan te bieden, zodat klanten sneller van montuur kunnen wisselen. Uit onderzoek blijkt immers dat de gemiddelde brillendrager slechts om de vier of vijf jaar een nieuw montuur aankoopt. “Voor veel brillers is het bovendien gewoon een gebruiksvoorwerp, terwijl een bril volgens mij een deel van je persoonlijkheid bepaalt”, aldus De Munck.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Back to top