Paprika van start in Stadshart Amstelveen

 Paprika van start in Stadshart Amstelveen

Het Belgische modemerk Paprika heeft zaterdag een nieuwe vestiging geopend in Stadshart Amstelveen. De winkel van ruim 88 m² bevindt zich in het Binnenhof naast The Athlete’s Foot en Xenos.

Plussize kleding

Paprika biedt modecollecties voor vrouwen met maat 44 tot en met 54 in natuurlijke stoffen zoals katoen, linnen, zijde, viscose en wol. Het merk, opgericht in 2003, opende in de afgelopen drie jaar ruim negentien boetieks in Nederland, maar maakte destijds kenbaar dat het naar veertig winkels wil uitgroeien. Paprika is, naast een internationale online winkel, ook met verkooplocaties aanwezig in België, Luxemburg, sinds 2013 in Frankrijk en sinds vorig jaar ook in Duitsland als shop-in-shopconcept.

 

Het retailaanbod in Stadshart Amstelveen bestaat verder uit de Bijenkorf, Scotch & Soda, Just Brands, Zara, Massimo Dutti, G-Star Women, Superdry en Van Gils. Het Portugese schoenenmerk Eureka Shoes opende er eind april haar Nederlandse winkel. Het werd twee jaar geleden uitgeroepen tot Beste winkelcentrum van Nederland en kreeg in 2012 het als eerste Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco 4 sterren toegekend, een internationale classificatie voor kwaliteit en service van een winkelcentrum. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top