Paprika van start in Stadshart Amstelveen | RetailDetail

Paprika van start in Stadshart Amstelveen

 Paprika van start in Stadshart Amstelveen

Het Belgische modemerk Paprika heeft zaterdag een nieuwe vestiging geopend in Stadshart Amstelveen. De winkel van ruim 88 m² bevindt zich in het Binnenhof naast The Athlete’s Foot en Xenos.

Plussize kleding

Paprika biedt modecollecties voor vrouwen met maat 44 tot en met 54 in natuurlijke stoffen zoals katoen, linnen, zijde, viscose en wol. Het merk, opgericht in 2003, opende in de afgelopen drie jaar ruim negentien boetieks in Nederland, maar maakte destijds kenbaar dat het naar veertig winkels wil uitgroeien. Paprika is, naast een internationale online winkel, ook met verkooplocaties aanwezig in België, Luxemburg, sinds 2013 in Frankrijk en sinds vorig jaar ook in Duitsland als shop-in-shopconcept.

 

Het retailaanbod in Stadshart Amstelveen bestaat verder uit de Bijenkorf, Scotch & Soda, Just Brands, Zara, Massimo Dutti, G-Star Women, Superdry en Van Gils. Het Portugese schoenenmerk Eureka Shoes opende er eind april haar Nederlandse winkel. Het werd twee jaar geleden uitgeroepen tot Beste winkelcentrum van Nederland en kreeg in 2012 het als eerste Nederlandse winkelcentrum van Unibail-Rodamco 4 sterren toegekend, een internationale classificatie voor kwaliteit en service van een winkelcentrum. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.