Promiss heropende in 60 dagen 35 winkels

Promiss heropende in 60 dagen 35 winkels

Promiss heropende in 60 dagen 35 winkels

Promiss heeft de voorbije 60 dagen maar liefst 35 winkels heropend. Alle winkels werden in een nieuw jasje gestoken en herinneren nu in niets meer aan het oude concept. Binnen een jaar wil de keten 50 verkooppunten hebben.

Goed op weg

"We zijn met 35 winkels goed op weg om ons doel te realiseren. Onze ambitie reikt verder en we willen blijven groeien, ook internationaal. We merken dat er vanuit de veertigplus doelgroep veel behoefte is aan een merk dat een moderne collectie, fit en kwaliteit combineert en geven hier met Promiss invulling aan”, zegt directeur Richard van den Berg.

 

Promiss werd eind vorig jaar failliet verklaard, waarna alle zeventig filialen de deuren sloten. In juli maakte de keten een comeback onder een volledig nieuw concept, toen een eerste winkel werd geopend in Hoofddorp. Ook toen werd al de ambitie uitgesproken om zo snel mogelijk vijftig verkooppunten te openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.