Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top