Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Back to top