Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe investeerders is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Willem Eelman verlaat C&A

21/11/2017

Chief operation & transformation officer Willem Eelman heeft bevestigd dat hij textielketen C&A zal verlaten. Hij was van 2014 tot september 2016 CFO bij het bedrijf, waarna hij zijn huidige rol opnam.

Deens modeplatform Miinto nu ook in België

21/11/2017

Het Deense modeplatform Miinto is sinds deze week ook beschikbaar in België. Op het platform kunnen kleinere moderetailers hun eigen producten verkopen, om zo sterker te staan tegen grote webshops.

Back to top