Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo | RetailDetail

Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Promo Fashion heet precies een jaar Bel&Bo

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Bel&Bo logoBel&Bo viert zijn éénjarig bestaan. Vandaag (8 september) precies een jaar geleden werd de Belgische kledingketen Promo Fashion omgedoopt tot het modernere Bel&Bo. De retailer blikt tevreden terug op de naamsverandering en bijhorende nieuwe look.

Vernieuwde waarden en normen

Op 8 september 2010 maakten de 65 winkels van Promo Fashion de overgang naar Bel&Bo. De winkels kregen een nieuw kleedje, het merk en de collecties werden opgefrist en de opvallende naamsverandering met regenboogkleurig logo was de kers op de taart.

 

Aan de restyling ging een intensieve zoektocht van maar liefst twee jaar vooraf. Het was volgens zaakvoerder Michel Delfosse een zoektocht naar de juiste waarden en normen. En die heeft de keten uiteindelijk gevonden in ‘Bel&Bo’.

79% naambekendheid

"De verschillende onderzoeken liegen er niet om, zowel qua naambekendheid als qua winkelervaring scoort Bel&Bo hoog. Met een naambekendheid van 79% in Vlaanderen en 70% in Wallonië mogen we op een schitterende start rekenen", verkondigt Michel Delfosse trots.

 

Bel&Bo heeft 68 vestigingen verspreid over heel België, en is naar eigen zeggen nog in volle groei. De komende weken openen er alvast nieuwe winkels van het enseigne in Lochristi en Bree.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.