Tommy Hilfiger gaat samenwerking met Tomorrow London aan | RetailDetail

Tommy Hilfiger gaat samenwerking met Tomorrow London aan

Tommy Hilfiger gaat samenwerking met Tomorrow London aan

Het Amerikaanse modehuis Tommy Hilfiger heeft een overeenkomst getekend met Tomorrow London. Dat zal voortaan exclusief instaan voor de wereldwijde distributie van het merk Hilfiger Collection. Dat is het premium vrouwenmerk van het bedrijf.

Groei van damessegment

"Onze strategische samenwerkingen met Tomorrow London toont onze inzet om te investeren in de verdere groei van onze wereldwijde activiteiten rond vrouwenmode", zegt Daniel Grieder, CEO bij Tommy Hilfiger. "Tomorrow begrijpt het erfgoed van ons merk en onze ontwerpfilosofie, heeft een exceptionele reach wereldwijd en is het beste retailnetwerk. Dat maakt van hen de ideale partner om de distributie van de Hilfiger Collection de coördineren."


Tommy Hilfiger wil dankzij de samenwerking met Tomorrow London de verkoop van de vrouwencollecties verder uitdiepen. Die collecties zijn al goed voor een aanzienlijk deel van de omzet, maar volgens Tommy Hilfiger zijn er nog verschillende mogelijkheden om binnen die markt verder te groeien.


De nieuwe Hilfiger Collection zal de komende weken door Tomorrow London worden voorgesteld op de verschillende Fashion Weeks in Londen, Milaan, Parijs en New York.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Back to top