ZEB neemt distributie Le Fabuleux Marcel de Bruxelles in handen

ZEB neemt distributie Le Fabuleux Marcel de Bruxelles in handen

ZEB neemt het productieproces en het logistieke luik van Le Fabuleux Marcel de Bruxelles in handen. De producten zullen ook in de zestig winkels en de online shop van de kledingketen worden verkocht.

Bekend van de Marcellekens

Le Fabuleux Marcel de Bruxelles zag in 2007 het licht. Aanvankelijk ging het alleen om een assortiment zogenaamde 'marcellekes', de legendarische onderlijfjes zonder mouwen. In het tweede seizoen kwamen er truien, jassen, jurken, t-shirts, hemden en broeken bij.

 

De combinatie van ontwerpen, de productie opvolgen en de verkoop verzorgen, werd initiatiefneemster Kaat Blommaert echter te veel. Enkele maanden geleden besloot ze daarom haar eigen verkooppunten te sluiten en naar een andere oplossing op zoek te gaan. Die is er nu gevonden via een partnerschap met de ZEB-keten.

 

Groeiend winkelpark

Vanaf februari zullen de nieuwe Marcels te koop worden aangeboden in alle fysieke winkels en op het online verkoopplatform van ZEB. Later zal het aanbod worden uitgebreid met jurken, broeken, jassen en accessoires.

 

De samenwerking met ZEB biedt Le Fabuleux Marcel de Bruxelles bovendien het voordeel in een groeiende keten terecht te komen. Tegen eind 2017 wil ZEB haar aantal verkooppunten in België immers uitbreiden tot 70.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top