RetailHunt: The Corner by McDonald's

RetailHunt: The Corner by McDonald's

Eén van de nieuwste McDonald's-filialen in het Australische Sydney lijkt in niets op alle andere restaurants van de Amerikaanse keten. Het nieuwe concept, The Corner, ligt in één van de opkomende wijken van Sydney.

Salades en gezonde meeneemmaaltijden in The Corner

De Big Mac heeft er plaats gemaakt voor gezondere maaltijden, zoals salades, wraps en broodjes.

 

Slogan 'Eat good food, drink great coffee' op muur

Je kan er combinaties laten samenstellen of kiezen uit één van de reeds klaargemaakte opties.

 

Schalen met rijst- en quinoa-salades

Op het menu staan onder andere bruine rijst, gebraden kip en quinoa.

 

Medewerkster achter verstoog

Klanten kunnen er hun maaltijden vers zien klaargemaakt worden door de medewerkers aan de 'Saladbar'.

 

Salade met gebakken kip, sla en wortel

Dit is één van de vele mogelijke salades die je er kan krijgen.

 

Toog van de koffiecorner met menuborden

Ook de koffiecorner neemt in het concept een speciale plek in. Deze wordt bemand door getrainde barista's en klanten kunnen er ook vers gebakken versnaperingen krijgen.

 

Bereide hamburgers met brioche- en ciabatta-broodjes

Maar McDonald's zou McDonald's niet zijn mochten er geen hamburgers te verkrijgen zijn. Voor The Corner heeft de keten zich volledig geworpen op de 'Gourmet Burgers', die op bestelling gemaakt worden en aangepast kunnen worden.

 

Medewerkers met een plateau met frietjes en een hamburger op

Ook het serviceniveau ligt er vele malen hoger. Het personeel zorgt voor de tafelservice, zodat klanten gezellig kunnen plaatsnemen terwijl ze wachten op hun maaltijd.

 

Logo The Corner: gele cirkel met daarin zwarte letters

Wij zijn alvast benieuwd wanneer McDonald's hier ook in België mee zou beginnen. Mocht het zover zijn, laten we het jullie zeker weten!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


RetailHunt: Atelier Veritas conceptstore, Antwerpen

10/03/2017

Atelier Veritas, het nieuwe DIY-concept van Veritas, opende op 10 maart zijn allereerste conceptstore in de Nationalestraat in Antwerpen. Deze winkel wordt het mekka voor alle creatievelingen in de modebuurt.

RetailDetail lanceert co-creatieplatform Home of Retail

08/03/2017

Meer dan ooit hebben winkelbedrijven nood aan ondersteuning in een wereld die razendsnel verandert. In Home of Retail werken retailers, fabrikanten en toeleveranciers samen aan het winkelen van morgen.

YUN Berlin: Een bril op maat in 20 minuten

01/03/2017

Binnen de 20 minuten je aangepaste bril, het kan met het Koreaanse brillenmerk YUN. In hun Berlijnse winkel zet minimalisme de toon: op het vlak van tijd en van prijs, maar ook van design.

RetailHunt: Media Markt Digital Store in Barcelona

30/09/2016

In Barcelona experimenteert Media Markt met Digital Store, een uniek winkelconcept dat omnichannel, technologische snufjes en de beperkte ruimte in een stadswinkel ten volle benut. RetailDetail ging het voor u bekijken.

 

RetailHunt: Pop-upstore Blend it by Schoenen Torfs

05/09/2016

Schoenen Torfs opende op 27 augustus de pop-upwinkel Blend It, die naar eigen zeggen “helemaal in teken van diversiteit, fashion en vrouwen” staat. Een winkel voor jonge, modebewuste moslima’s dus, maar vooral ook een straf concept.

RetailHunt: showroom Dyson brengt technologie tot leven

13/07/2016

In hartje Londen opende Dyson vorige week een winkel waar consumenten het volledige productassortiment van het merk kunnen uitproberen. Opnieuw stapt een merk rechtstreeks naar de shopper. 

Back to top