RetailHunt: Osaka pop-up in Knokke

RetailHunt: Osaka pop-up in Knokke

Eén van de opvallendste pop-upwinkels in de mondaine badstad Knokke deze zomer is die van het hockeymerk Osaka, een Belgisch lifestylemerk dat zich richt op hockeyspelers, met eigen collecties die bestaan uit onder andere schoenen, hockeysticks, kleding en accessoires.

 

Hockeysticks van Osaka Hockey

 

Osaka Hockey is opgericht door de Ierse hockeyspeler Stephen Butler, die al enkele jaren in ons land woont en hier ook het sportmerk oprichtte.

 

Wand met behangpapier in thema bos en een kledingschap

De pop-upwinkel in Knokke bevindt zich aan de Kustlaan 103, en is open van 1 juli tot 31 augustus.

 

Overzicht van de Osaka pop-upwinkel in Knokke

De tijdelijke winkel is een 'concept store', die de collectie voor winter 2015/2016 presenteert.

 

Wand met verlichte displays voor schoenen

In de pop-upwinkel valt vooral de inrichting op: bezoekers en passanten krijgen het gevoel zich midden in de kuststad in een woud te begeven, met dominante groen- en camouflagetinten in het interieur.

 

Lichtroze damessweater aan een kapstok in de Osaka pop-upwinkel

De winkel in Knokke is elke dag geopend, ook op zondag.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


RetailHunt: Atelier Veritas conceptstore, Antwerpen

10/03/2017

Atelier Veritas, het nieuwe DIY-concept van Veritas, opende op 10 maart zijn allereerste conceptstore in de Nationalestraat in Antwerpen. Deze winkel wordt het mekka voor alle creatievelingen in de modebuurt.

RetailDetail lanceert co-creatieplatform Home of Retail

08/03/2017

Meer dan ooit hebben winkelbedrijven nood aan ondersteuning in een wereld die razendsnel verandert. In Home of Retail werken retailers, fabrikanten en toeleveranciers samen aan het winkelen van morgen.

YUN Berlin: Een bril op maat in 20 minuten

01/03/2017

Binnen de 20 minuten je aangepaste bril, het kan met het Koreaanse brillenmerk YUN. In hun Berlijnse winkel zet minimalisme de toon: op het vlak van tijd en van prijs, maar ook van design.

RetailHunt: Media Markt Digital Store in Barcelona

30/09/2016

In Barcelona experimenteert Media Markt met Digital Store, een uniek winkelconcept dat omnichannel, technologische snufjes en de beperkte ruimte in een stadswinkel ten volle benut. RetailDetail ging het voor u bekijken.

 

RetailHunt: Pop-upstore Blend it by Schoenen Torfs

05/09/2016

Schoenen Torfs opende op 27 augustus de pop-upwinkel Blend It, die naar eigen zeggen “helemaal in teken van diversiteit, fashion en vrouwen” staat. Een winkel voor jonge, modebewuste moslima’s dus, maar vooral ook een straf concept.

RetailHunt: showroom Dyson brengt technologie tot leven

13/07/2016

In hartje Londen opende Dyson vorige week een winkel waar consumenten het volledige productassortiment van het merk kunnen uitproberen. Opnieuw stapt een merk rechtstreeks naar de shopper. 

Back to top