RetailHunt: The Real Apple Store - London

RetailHunt: The Real Apple Store - London

De bekende Londense "Borough Market" bestaat dit jaar duizend jaar en dat vierden ze met een wel heel opvallende actie: met het concept "The Real Apple Store" wilden ze bezoekers en passanten op een leuke manier verrassen en tegelijkertijd iets bijbrengen over appels.

De tijdelijke winkel bleef het hele weekend open en had uiterlijke kenmerken die sterk doen denken aan de Californische elektronica-variant.

Binnenin The Real Apple Store

 

Ook het interieur werd volledig gebaseerd op de Apple Stores.

9764 10152405902506906 8465141395701713957 n

 

De appels werden tentoongesteld op de typische producthouders. De technische termen op de productfiches werden vervangen door informatie over de herkomst, geschiedenis en smaakeigenschappen van de appels.

10358710 10152405902591906 3573518655897137410 n

 

Alle verschillende types en soorten Britse appels waren voorradig en uitgestald.

10384365 10152405902721906 6900964501948128616 n

 

 

De actie had vooral tot doel om een aangename verrassing te zijn voor de bezoekers aan de Borough Market. Tegelijkertijd wilden de organisatoren ook extra bewustzijn creëren omtrent de producten van eigen, Britse, bodem.

10698524 10152405902546906 8381582888702759682 n

En uiteraard kon er ook geproefd worden!

 

Bron: Adweek, Design Taxi

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


RetailHunt: Atelier Veritas conceptstore, Antwerpen

10/03/2017

Atelier Veritas, het nieuwe DIY-concept van Veritas, opende op 10 maart zijn allereerste conceptstore in de Nationalestraat in Antwerpen. Deze winkel wordt het mekka voor alle creatievelingen in de modebuurt.

RetailDetail lanceert co-creatieplatform Home of Retail

08/03/2017

Meer dan ooit hebben winkelbedrijven nood aan ondersteuning in een wereld die razendsnel verandert. In Home of Retail werken retailers, fabrikanten en toeleveranciers samen aan het winkelen van morgen.

YUN Berlin: Een bril op maat in 20 minuten

01/03/2017

Binnen de 20 minuten je aangepaste bril, het kan met het Koreaanse brillenmerk YUN. In hun Berlijnse winkel zet minimalisme de toon: op het vlak van tijd en van prijs, maar ook van design.

RetailHunt: Media Markt Digital Store in Barcelona

30/09/2016

In Barcelona experimenteert Media Markt met Digital Store, een uniek winkelconcept dat omnichannel, technologische snufjes en de beperkte ruimte in een stadswinkel ten volle benut. RetailDetail ging het voor u bekijken.

 

RetailHunt: Pop-upstore Blend it by Schoenen Torfs

05/09/2016

Schoenen Torfs opende op 27 augustus de pop-upwinkel Blend It, die naar eigen zeggen “helemaal in teken van diversiteit, fashion en vrouwen” staat. Een winkel voor jonge, modebewuste moslima’s dus, maar vooral ook een straf concept.

RetailHunt: showroom Dyson brengt technologie tot leven

13/07/2016

In hartje Londen opende Dyson vorige week een winkel waar consumenten het volledige productassortiment van het merk kunnen uitproberen. Opnieuw stapt een merk rechtstreeks naar de shopper. 

Back to top