Ascencio koopt retailpark voor kinderen in Zuid-Frankrijk | RetailDetail

Ascencio koopt retailpark voor kinderen in Zuid-Frankrijk

Ascencio koopt retailpark voor kinderen in Zuid-Frankrijk

De Belgische vastgoedinvesteerder Ascencio koopt een retailpark ter waarde van ruim 15 miljoen euro in het Franse Montpellier. Dat kondigde de retailvastgoedbevak vandaag voorbeurs aan.

 

Ascencio kocht het domein aan op plan, maar voor 80% van de winkeloppervlakte zijn reeds huurders gevonden. Onder hen bevinden zich ketens als Orchestra, Quick, Chausséa, Maxi Zoo en Joué Club. Ook zijn in de onmiddellijke nabijheid van het park een vestiging van E.Leclerc en een doe-het-zelfwinkel van Leroy Merlin te vinden.

 

Het winkelterrein wordt ingericht als een themapark waar kinderen centraal staan en is met een oppervlakte van 8.900m² strategisch gelegen bij de Zuid-Franse autobaan A9. Opening voor het grote publiek is voorzien in het eerste kwartaal van 2012.  

De Belgische vastgoedinvesteerder Ascencio koopt een retailpark ter waarde van ruim 15 miljoen euro in het Franse Montpellier. Dat kondigde de retailvastgoedbevak vandaag voorbeurs aan.

 

Ascencio kocht het domein aan op plan, maar voor 80% van de winkeloppervlakte zijn reeds huurders gevonden. Onder hen bevinden zich ketens als Orchestra, Quick, Chausséa, Maxi Zoo en Joué Club. Ook zijn in de onmiddellijke nabijheid van het park een vestiging van E.Leclerc en een doe-het-zelfwinkel van Leroy Merlin te vinden.

 

Het winkelterrein wordt ingericht als een themapark waar kinderen centraal staan en is met een oppervlakte van 8.900m² strategisch gelegen bij de Zuid-Franse autobaan A9. Opening voor het grote publiek is voorzien in het eerste kwartaal van 2012.  

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.