Ascencio koopt retailpark voor kinderen in Zuid-Frankrijk

Ascencio koopt retailpark voor kinderen in Zuid-Frankrijk

De Belgische vastgoedinvesteerder Ascencio koopt een retailpark ter waarde van ruim 15 miljoen euro in het Franse Montpellier. Dat kondigde de retailvastgoedbevak vandaag voorbeurs aan.

 

Ascencio kocht het domein aan op plan, maar voor 80% van de winkeloppervlakte zijn reeds huurders gevonden. Onder hen bevinden zich ketens als Orchestra, Quick, Chausséa, Maxi Zoo en Joué Club. Ook zijn in de onmiddellijke nabijheid van het park een vestiging van E.Leclerc en een doe-het-zelfwinkel van Leroy Merlin te vinden.

 

Het winkelterrein wordt ingericht als een themapark waar kinderen centraal staan en is met een oppervlakte van 8.900m² strategisch gelegen bij de Zuid-Franse autobaan A9. Opening voor het grote publiek is voorzien in het eerste kwartaal van 2012.  

De Belgische vastgoedinvesteerder Ascencio koopt een retailpark ter waarde van ruim 15 miljoen euro in het Franse Montpellier. Dat kondigde de retailvastgoedbevak vandaag voorbeurs aan.

 

Ascencio kocht het domein aan op plan, maar voor 80% van de winkeloppervlakte zijn reeds huurders gevonden. Onder hen bevinden zich ketens als Orchestra, Quick, Chausséa, Maxi Zoo en Joué Club. Ook zijn in de onmiddellijke nabijheid van het park een vestiging van E.Leclerc en een doe-het-zelfwinkel van Leroy Merlin te vinden.

 

Het winkelterrein wordt ingericht als een themapark waar kinderen centraal staan en is met een oppervlakte van 8.900m² strategisch gelegen bij de Zuid-Franse autobaan A9. Opening voor het grote publiek is voorzien in het eerste kwartaal van 2012.  

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top