Colruyts drukkerijen smelten samen.

Colruyts drukkerijen smelten samen.

Grootdistributeur Colruyt is naast zijn andere activiteiten in het bezit van een eigen drukkerij, Druco genaamd. In 2009 breidde Colruyt zijn drukkersactiviteiten bovendien nog verder uit met een meerderheidsparticipatie in drukkerij Mitto. Vandaag fuseren de beide bedrijven tot Symeta.

 

Mitto was als drukkerij vooral gespecialiseerd in mailings en documentbeheer. Competenties die niet alleen een verrijking betekenen voor drukkerij Druco, maar ook dienst kunnen bewijzen voor de Colruyt groep als dusdanig.

 

Symeta zal alle print- en documentmanagement van de groep voor zijn rekening nemen. Op die manier wordt het synergiepotentieel ten volle benut.
 

Grootdistributeur Colruyt is naast zijn andere activiteiten in het bezit van een eigen drukkerij, Druco genaamd. In 2009 breidde Colruyt zijn drukkersactiviteiten bovendien nog verder uit met een meerderheidsparticipatie in drukkerij Mitto. Vandaag fuseren de beide bedrijven tot Symeta.

 

Mitto was als drukkerij vooral gespecialiseerd in mailings en documentbeheer. Competenties die niet alleen een verrijking betekenen voor drukkerij Druco, maar ook dienst kunnen bewijzen voor de Colruyt groep als dusdanig.

 

Symeta zal alle print- en documentmanagement van de groep voor zijn rekening nemen. Op die manier wordt het synergiepotentieel ten volle benut.
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Weinig enthousiasme voor nieuwe boekwinkel Amazon in New York

26/05/2017

Online retailer Amazon heeft zijn eerste boekwinkel in New York geopend, maar de reacties op de opening van de nieuwe fysieke winkel zijn niet enkel positief. Het uitzicht zou immers te veel lijken op dat van een traditionele boekwinkel.

“Heritage House is hét voorbeeld van een conceptstore”

24/05/2017

De Antwerpse conceptstore Heritage House, gespecialiseerd in Belgisch fooddesign, wil uitgroeien tot een belevingsmerk met internationale allure. De initiatiefnemers openden een pop-up in Home of Retail, het co-creatieplatform van RetailDetail. 

Waarom retailers kleur moeten bekennen

24/05/2017

Of het nu gaat om een sofa, een schoonmaakproduct of een nieuwe outfit: kleur is cruciaal bij de aankoop. Toch wordt het belang van de factor kleur nog onderschat. Trendwatcher Hilde Francq schreef er een boek over: ‘Kleur verkoopt’. 

Forse winstdaling voor Marks & Spencer

24/05/2017

Ondanks een lichte omzetstijging is de winst voor belastingen bij het Britse Marks & Spencer vorig jaar met meer dan de helft teruggevallen. Zoals verwacht was er bij de verkoop van kleding een omzetdaling.

Shoptalk Europe maakt agenda bekend en geeft tickets weg

23/05/2017

(publireportage) De beurs Shoptalk Europe, die van 9 tot 11 oktober doorgaat in Kopenhagen, heeft naast haar agenda ook een programma bekendgemaakt waarmee retailers gratis kaarten en een deelname in de reiskosten kunnen krijgen.

Hema Schilde als eerste in nieuw jasje

23/05/2017

De vestiging van Hema in Schilde is de eerste Belgische winkel die in een nieuw jasje is gestoken en voortaan volgens het nieuwe concept van de keten werkt. Dit jaar moeten er nog zeventig winkels vernieuwd worden.

Back to top