De toekomst van e-logistics | RetailDetail

De toekomst van e-logistics

De toekomst van e-logistics
PostNL

(publireportage) Wat zijn de consumententrends van dit moment? Hoe speel ik hierop in? Hoe boost ik mijn webshop? Wat is de beste manier om de last mile in te vullen? Als webwinkelier wordt u continu met dergelijke vragen geconfronteerd.


Volg gratis de Benelux Masterclass over e-commerce & logistiek

 

Op donderdag 3 mei 2018 gaat PostNL graag dieper in op deze onderwerpen. U bent van harte uitgenodigd op de Benelux Masterclass E-Logistics (Campus Drie Eiken, UA, Wilrijk), een initiatief van PostNL België, in nauwe samenwerking met de afdeling Supply Chain van de Antwerp Management School.
 

De rode draad doorheen de middag wordt de toekomst van e-logistics. We snijden enkele 'hot topics' aan, waaronder stadsdistributie, de last mile en het winkelen van de toekomst. PostNL kijkt, samen met andere experts, naar de ontwikkelingen, kansen en trends op dit gebied.
 

Bevestigde sprekers zijn Peter Somers, CEO bij RetailDetail, Caroline Prick, Lead Business Development Last Mile bij Bol.com, prof. Dr. Tom Van Woensel, Academic Director Supply Chain bij Antwerp Management School en Rudy Van Rillaer, Managing Director PostNL België.
 

Inschrijven doet u op de registratiepagina. U vindt er tevens het volledige programma, een gedetailleerde locatiebeschrijving, een campusplan en overige praktische details .
 

Tot dan!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.