Derde editie Fun Awards zaterdag van start | RetailDetail

Derde editie Fun Awards zaterdag van start

Derde editie Fun Awards zaterdag van start

Voor het derde jaar op rij organiseert vrijetijdsketen Fun zijn Fun Awards. “We reiken deze prijzen, die het leukste speelgoed voor de eindejaarsperiode in de verf zetten, niet uit op basis van de mening van een jury die belangen heeft in de branche, maar wél op basis van de mening van 200 kinderen en hun ouders”, aldus Fun. De kinderen beoordelen het spelplezier, de ouders geven ook hun mening over kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en prijs.

42 kandidaat-winnaars

Komende zaterdag beoordeelt deze “echte vakjury” in Technopolis Mechelen meer dan 42 producten die zijn voorgedragen door een twintigtal bekende fabrikanten. Onder hen Simba Dickie, Smart, Studio 100, Ravensburger, Spinmaster, Clementoni, Hasbro, Mattel, Microsoft, V-Tech, Nintendo, Bandai, Playmobil en Zapf.

 

Bovendien kunnen kinderen en ouders de week daarna de voorgedragen producten ook online beoordelen aan de hand van een uitgebreide productfiche op de website van Fun of na een bezoek aan één van de Fun-vestigingen waar de producten te zien (en te koop) zullen zijn.

Nieuw: de Fun Technopolis Award

Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuwigheid: de Fun Technopolis Award. Die bekroont het beste wetenschappelijke speelgoed. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 27 september in Technopolis.

 

Voor het derde jaar op rij organiseert vrijetijdsketen Fun zijn Fun Awards. “We reiken deze prijzen, die het leukste speelgoed voor de eindejaarsperiode in de verf zetten, niet uit op basis van de mening van een jury die belangen heeft in de branche, maar wél op basis van de mening van 200 kinderen en hun ouders”, aldus Fun. De kinderen beoordelen het spelplezier, de ouders geven ook hun mening over kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en prijs.

42 kandidaat-winnaars

Komende zaterdag beoordeelt deze “echte vakjury” in Technopolis Mechelen meer dan 42 producten die zijn voorgedragen door een twintigtal bekende fabrikanten. Onder hen Simba Dickie, Smart, Studio 100, Ravensburger, Spinmaster, Clementoni, Hasbro, Mattel, Microsoft, V-Tech, Nintendo, Bandai, Playmobil en Zapf.

 

Bovendien kunnen kinderen en ouders de week daarna de voorgedragen producten ook online beoordelen aan de hand van een uitgebreide productfiche op de website van Fun of na een bezoek aan één van de Fun-vestigingen waar de producten te zien (en te koop) zullen zijn.

Nieuw: de Fun Technopolis Award

Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuwigheid: de Fun Technopolis Award. Die bekroont het beste wetenschappelijke speelgoed. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 27 september in Technopolis.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britten noemen Roeselare bij inspirerendste winkelsteden ter wereld

26/04/2018

Niet Brugge, Antwerpen of Gent, maar wel Roeselare prijkt in een Britse lijst van inspirerendste winkelsteden ter wereld. De West-Vlamingen charmeerden retailexperts met hun doordachte mix van shoppinginitiatieven.

Hogere omzet GrandVision door overnames

26/04/2018

GrandVision sluit het eerste kwartaal van 2018 af met een omzetgroei van 8%, die het bedrijf wel grotendeels dankt aan overnames. De optiekketen ziet haar operationele winst wel lichtjes dalen ten opzichte van een jaar eerder.

Sociaal akkoord bij Carrefour in Frankrijk

26/04/2018

Terwijl bij Carrefour België bonden en directie deze week een eerste keer rond de tafel hebben gezeten, is er in Frankrijk al een akkoord getekend over het sociaal plan en de vrijwillige vertrekkers.

BeCommerce introduceert keurmerk voor B2B-webshops

26/04/2018

Branchevereniging BeCommerce heeft een nieuw logo en een nieuw keurmerk voor B2B-webshops voorgesteld. Het is volgens de organisatie het eerste keurmerk in België voor business-to-business e-commercespelers.

Zo pakt Fun het artikelbeheer van de webshop aan

24/04/2018

Voor speelgoed- en feestwinkel Fun wordt e-commerce almaar belangrijker. De grootste uitdaging: de productspecificaties van het sterk groeiende en wisselende assortiment onderhouden. De oplossing: doorgedreven automatisering.

Blokker onthoofd: CEO Holding en CEO België stappen op

24/04/2018

Het einde lijkt nabij voor de Nederlandse winkelketen en holding Blokker. CEO Casper Meijer maakt vandaag bekend dat hij eind juni opstapt bij Blokker Holding, CEO Belux Bernd Bosch vertrekt zelfs meteen.