Derde editie Fun Awards zaterdag van start

Derde editie Fun Awards zaterdag van start

Voor het derde jaar op rij organiseert vrijetijdsketen Fun zijn Fun Awards. “We reiken deze prijzen, die het leukste speelgoed voor de eindejaarsperiode in de verf zetten, niet uit op basis van de mening van een jury die belangen heeft in de branche, maar wél op basis van de mening van 200 kinderen en hun ouders”, aldus Fun. De kinderen beoordelen het spelplezier, de ouders geven ook hun mening over kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en prijs.

42 kandidaat-winnaars

Komende zaterdag beoordeelt deze “echte vakjury” in Technopolis Mechelen meer dan 42 producten die zijn voorgedragen door een twintigtal bekende fabrikanten. Onder hen Simba Dickie, Smart, Studio 100, Ravensburger, Spinmaster, Clementoni, Hasbro, Mattel, Microsoft, V-Tech, Nintendo, Bandai, Playmobil en Zapf.

 

Bovendien kunnen kinderen en ouders de week daarna de voorgedragen producten ook online beoordelen aan de hand van een uitgebreide productfiche op de website van Fun of na een bezoek aan één van de Fun-vestigingen waar de producten te zien (en te koop) zullen zijn.

Nieuw: de Fun Technopolis Award

Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuwigheid: de Fun Technopolis Award. Die bekroont het beste wetenschappelijke speelgoed. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 27 september in Technopolis.

 

Voor het derde jaar op rij organiseert vrijetijdsketen Fun zijn Fun Awards. “We reiken deze prijzen, die het leukste speelgoed voor de eindejaarsperiode in de verf zetten, niet uit op basis van de mening van een jury die belangen heeft in de branche, maar wél op basis van de mening van 200 kinderen en hun ouders”, aldus Fun. De kinderen beoordelen het spelplezier, de ouders geven ook hun mening over kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en prijs.

42 kandidaat-winnaars

Komende zaterdag beoordeelt deze “echte vakjury” in Technopolis Mechelen meer dan 42 producten die zijn voorgedragen door een twintigtal bekende fabrikanten. Onder hen Simba Dickie, Smart, Studio 100, Ravensburger, Spinmaster, Clementoni, Hasbro, Mattel, Microsoft, V-Tech, Nintendo, Bandai, Playmobil en Zapf.

 

Bovendien kunnen kinderen en ouders de week daarna de voorgedragen producten ook online beoordelen aan de hand van een uitgebreide productfiche op de website van Fun of na een bezoek aan één van de Fun-vestigingen waar de producten te zien (en te koop) zullen zijn.

Nieuw: de Fun Technopolis Award

Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuwigheid: de Fun Technopolis Award. Die bekroont het beste wetenschappelijke speelgoed. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 27 september in Technopolis.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online

13/12/2017

Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral verder, want dit nummer staat ook boordevol boeiende interviews met grote namen uit de retailwereld.  

Back to top