Derde editie Fun Awards zaterdag van start | RetailDetail

Derde editie Fun Awards zaterdag van start

Derde editie Fun Awards zaterdag van start

Voor het derde jaar op rij organiseert vrijetijdsketen Fun zijn Fun Awards. “We reiken deze prijzen, die het leukste speelgoed voor de eindejaarsperiode in de verf zetten, niet uit op basis van de mening van een jury die belangen heeft in de branche, maar wél op basis van de mening van 200 kinderen en hun ouders”, aldus Fun. De kinderen beoordelen het spelplezier, de ouders geven ook hun mening over kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en prijs.

42 kandidaat-winnaars

Komende zaterdag beoordeelt deze “echte vakjury” in Technopolis Mechelen meer dan 42 producten die zijn voorgedragen door een twintigtal bekende fabrikanten. Onder hen Simba Dickie, Smart, Studio 100, Ravensburger, Spinmaster, Clementoni, Hasbro, Mattel, Microsoft, V-Tech, Nintendo, Bandai, Playmobil en Zapf.

 

Bovendien kunnen kinderen en ouders de week daarna de voorgedragen producten ook online beoordelen aan de hand van een uitgebreide productfiche op de website van Fun of na een bezoek aan één van de Fun-vestigingen waar de producten te zien (en te koop) zullen zijn.

Nieuw: de Fun Technopolis Award

Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuwigheid: de Fun Technopolis Award. Die bekroont het beste wetenschappelijke speelgoed. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 27 september in Technopolis.

 

Voor het derde jaar op rij organiseert vrijetijdsketen Fun zijn Fun Awards. “We reiken deze prijzen, die het leukste speelgoed voor de eindejaarsperiode in de verf zetten, niet uit op basis van de mening van een jury die belangen heeft in de branche, maar wél op basis van de mening van 200 kinderen en hun ouders”, aldus Fun. De kinderen beoordelen het spelplezier, de ouders geven ook hun mening over kwaliteit, veiligheid, duurzaamheid en prijs.

42 kandidaat-winnaars

Komende zaterdag beoordeelt deze “echte vakjury” in Technopolis Mechelen meer dan 42 producten die zijn voorgedragen door een twintigtal bekende fabrikanten. Onder hen Simba Dickie, Smart, Studio 100, Ravensburger, Spinmaster, Clementoni, Hasbro, Mattel, Microsoft, V-Tech, Nintendo, Bandai, Playmobil en Zapf.

 

Bovendien kunnen kinderen en ouders de week daarna de voorgedragen producten ook online beoordelen aan de hand van een uitgebreide productfiche op de website van Fun of na een bezoek aan één van de Fun-vestigingen waar de producten te zien (en te koop) zullen zijn.

Nieuw: de Fun Technopolis Award

Dit jaar pakt de organisatie ook uit met een nieuwigheid: de Fun Technopolis Award. Die bekroont het beste wetenschappelijke speelgoed. Alle winnaars worden bekendgemaakt op 27 september in Technopolis.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top