Disney Store Antwerpen opent deuren op 5 mei

Disney Store Antwerpen opent deuren op 5 mei

Fans van Mickey en zijn vriendjes houden donderdag 5 mei het best vrij in hun agenda, want die dag opent op de Antwerpse Meir de allereerste officiële Disney Store in België. Disney zal er zijn beste retailbeentje voor zetten en de laatste nieuwe snufjes op het gebied van winkelbeleving tentoonspreiden.

1.000 m² Disney-merchandising

In deze winkel van 1000 m² over twee verdiepingen kan men niet alleen alle exclusieve Disney-producten kopen, maar in gezinsverband ook de "magie" van Disney beleven. De winkel is voorzien van de laatste technologische snufjes die de bezoeker laten kennismaken met de Disney-personages en -verhalen. Het is bovendien de bedoeling dat één kind elke dag de winkel komt openen met behulp van een grote sleutel en een superslot, uiteraard om de shopping experience zo indrukwekkend mogelijk te maken.

 

In de Antwerpse vestiging zal het Disney Story Theatre een belangrijke rol spelen. Hier kunnen kinderen op een groot scherm meer dan 50 videoclips naar keuze bekijken of deelnemen aan de evenementen die er elke dag georganiseerd worden. Absolute trekpleister wordt de magische spiegel in het Disney Prinsessenkasteel, waarbij door een simpele beweging de spiegel tot leven komt en er een van de Disney-prinsessen verschijnt.

Mickey zoekt verkoopassistenten

Maar voor het zover is, moet de winkel eerst wel nog ‘dynamische en actieve verkoopassistenten’ vinden, zo laat The Walt Disney Company Benelux nog weten.

Fans van Mickey en zijn vriendjes houden donderdag 5 mei het best vrij in hun agenda, want die dag opent op de Antwerpse Meir de allereerste officiële Disney Store in België. Disney zal er zijn beste retailbeentje voor zetten en de laatste nieuwe snufjes op het gebied van winkelbeleving tentoonspreiden.

1.000 m² Disney-merchandising

In deze winkel van 1000 m² over twee verdiepingen kan men niet alleen alle exclusieve Disney-producten kopen, maar in gezinsverband ook de "magie" van Disney beleven. De winkel is voorzien van de laatste technologische snufjes die de bezoeker laten kennismaken met de Disney-personages en -verhalen. Het is bovendien de bedoeling dat één kind elke dag de winkel komt openen met behulp van een grote sleutel en een superslot, uiteraard om de shopping experience zo indrukwekkend mogelijk te maken.

 

In de Antwerpse vestiging zal het Disney Story Theatre een belangrijke rol spelen. Hier kunnen kinderen op een groot scherm meer dan 50 videoclips naar keuze bekijken of deelnemen aan de evenementen die er elke dag georganiseerd worden. Absolute trekpleister wordt de magische spiegel in het Disney Prinsessenkasteel, waarbij door een simpele beweging de spiegel tot leven komt en er een van de Disney-prinsessen verschijnt.

Mickey zoekt verkoopassistenten

Maar voor het zover is, moet de winkel eerst wel nog ‘dynamische en actieve verkoopassistenten’ vinden, zo laat The Walt Disney Company Benelux nog weten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


AS Adventure krijgt het Duitse McTrek in handen

14/08/2017

Het Belgische AS Adventure heeft zijn Duitse sectorgenoot McTrek overgenomen. Dankzij de overname van die 39 winkels en de webshop van de keten, krijgt het een voet in de deur in de grootste outdoormarkt van Europa.

"Ook in Vlaanderen plastic zakjes verbieden!"

14/08/2017

Uit een onderzoek van Groen blijkt dat er in België jaarlijks maar liefst 1,1 miljard plastic zakjes worden gebruikt, wat neerkomt op bijna 100 zakjes per persoon. Bovendien brengt het een grote extra kost met zich mee, waar de partij van af wil.

Amerikaanse warenhuisketens blijven het moeilijk hebben

11/08/2017

Heel wat Amerikaanse warenhuisketens blijven zwak presteren. Zo zagen zowel Macy’s als Kohl’s hun omzet dalen ten opzichte van een jaar eerder, al was dat minder dan gevreesd werd door analisten.

Amazon wil concurreren met Ticketmaster

11/08/2017

Amazon is in gesprek met eigenaars van Amerikaanse evenementenlocaties om te bekijken of het in de nabije toekomst mogelijk is om tickets voor die evenementen te verkopen via de webshop van het Amerikaanse bedrijf.

Fietsherstellers weigeren fietsen van mindere kwaliteit

11/08/2017

Steeds meer fietsherstellers weigeren om fietsen te herstellen die online of in de supermarkt werden gekocht. Ze geven daarbij liever voorrang aan de eigen klanten of fietsen van de topmerken.

Recordomzet voor Henkel

10/08/2017

Henkel zag in het tweede kwartaal zijn omzet afklokken op een record van net geen 5,1 miljard euro, met dank aan de overname van wasmiddelconcern Sun. Voor het eerst in zijn geschiedenis klimt de halfjaaromzet meteen boven de tien miljard euro.

Back to top