Disney Store Antwerpen opent deuren op 5 mei

Disney Store Antwerpen opent deuren op 5 mei

Fans van Mickey en zijn vriendjes houden donderdag 5 mei het best vrij in hun agenda, want die dag opent op de Antwerpse Meir de allereerste officiële Disney Store in België. Disney zal er zijn beste retailbeentje voor zetten en de laatste nieuwe snufjes op het gebied van winkelbeleving tentoonspreiden.

1.000 m² Disney-merchandising

In deze winkel van 1000 m² over twee verdiepingen kan men niet alleen alle exclusieve Disney-producten kopen, maar in gezinsverband ook de "magie" van Disney beleven. De winkel is voorzien van de laatste technologische snufjes die de bezoeker laten kennismaken met de Disney-personages en -verhalen. Het is bovendien de bedoeling dat één kind elke dag de winkel komt openen met behulp van een grote sleutel en een superslot, uiteraard om de shopping experience zo indrukwekkend mogelijk te maken.

 

In de Antwerpse vestiging zal het Disney Story Theatre een belangrijke rol spelen. Hier kunnen kinderen op een groot scherm meer dan 50 videoclips naar keuze bekijken of deelnemen aan de evenementen die er elke dag georganiseerd worden. Absolute trekpleister wordt de magische spiegel in het Disney Prinsessenkasteel, waarbij door een simpele beweging de spiegel tot leven komt en er een van de Disney-prinsessen verschijnt.

Mickey zoekt verkoopassistenten

Maar voor het zover is, moet de winkel eerst wel nog ‘dynamische en actieve verkoopassistenten’ vinden, zo laat The Walt Disney Company Benelux nog weten.

Fans van Mickey en zijn vriendjes houden donderdag 5 mei het best vrij in hun agenda, want die dag opent op de Antwerpse Meir de allereerste officiële Disney Store in België. Disney zal er zijn beste retailbeentje voor zetten en de laatste nieuwe snufjes op het gebied van winkelbeleving tentoonspreiden.

1.000 m² Disney-merchandising

In deze winkel van 1000 m² over twee verdiepingen kan men niet alleen alle exclusieve Disney-producten kopen, maar in gezinsverband ook de "magie" van Disney beleven. De winkel is voorzien van de laatste technologische snufjes die de bezoeker laten kennismaken met de Disney-personages en -verhalen. Het is bovendien de bedoeling dat één kind elke dag de winkel komt openen met behulp van een grote sleutel en een superslot, uiteraard om de shopping experience zo indrukwekkend mogelijk te maken.

 

In de Antwerpse vestiging zal het Disney Story Theatre een belangrijke rol spelen. Hier kunnen kinderen op een groot scherm meer dan 50 videoclips naar keuze bekijken of deelnemen aan de evenementen die er elke dag georganiseerd worden. Absolute trekpleister wordt de magische spiegel in het Disney Prinsessenkasteel, waarbij door een simpele beweging de spiegel tot leven komt en er een van de Disney-prinsessen verschijnt.

Mickey zoekt verkoopassistenten

Maar voor het zover is, moet de winkel eerst wel nog ‘dynamische en actieve verkoopassistenten’ vinden, zo laat The Walt Disney Company Benelux nog weten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eneco Trendrapport wijst retailers de weg naar duurzame innovatie

22/06/2017

(publireportage)  Met een gratis trendrapport en masterclass wil groene energieleverancier Eneco retailers de weg wijzen naar duurzame innovatie.

Gamesindustrie blijft in opmars

22/06/2017

Uit een analyse van onderzoeksbureau Newzoo blijkt dat de gamesindustrie ook in 2017 opnieuw een flinke stap voorwaarts moet zetten. De totale omzet stijgt volgens het rapport naar 108,9 miljard dollar (net geen honderd miljard euro).

Helft Europese online shoppers koopt in het buitenland

20/06/2017

Online shoppen is internationaal en wijdverspreid: liefst 52% van de Europeanen kocht het afgelopen jaar in een ander land. Dat en meer blijkt uit de eerste E-Shopper Barometer van logistiek dienstverlener DPD.

Analyse: Vijf conclusies na de Amazon – Whole Foods deal

19/06/2017

Dat Amazon vroeg of laat een supermarktketen zou overnemen, stond in de sterren geschreven. Toch sloeg het nieuws in als een bommetje. Hoe moeten we de gevolgen inschatten voor foodretailers wereldwijd? 

Kinderwagenproducent Bugaboo in de etalage

15/06/2017

Als gevolg van een familieruzie tussen de twee oprichters-eigenaars staat Bugaboo te koop. Het Nederlandse merk van luxekinderwagens, dat internationaal doorbrak dankzij de tv-serie Sex and the City, zou zo’n 200 miljoen euro moeten kosten.

Nieuwe website om onafhankelijke krantenwinkel te redden

15/06/2017

Persdistributeur Ubiway heeft een website gelanceerd om zelfstandige krantenwinkels te helpen overleven. In vijf jaar tijd zagen die hun aantal terugvallen van 3.200 naar 2.400: hoog tijd voor een grootscheepse operatie 'Red de krantenwinkel'.

Back to top