Disney Store Antwerpen opent deuren op 5 mei

Disney Store Antwerpen opent deuren op 5 mei

Fans van Mickey en zijn vriendjes houden donderdag 5 mei het best vrij in hun agenda, want die dag opent op de Antwerpse Meir de allereerste officiële Disney Store in België. Disney zal er zijn beste retailbeentje voor zetten en de laatste nieuwe snufjes op het gebied van winkelbeleving tentoonspreiden.

1.000 m² Disney-merchandising

In deze winkel van 1000 m² over twee verdiepingen kan men niet alleen alle exclusieve Disney-producten kopen, maar in gezinsverband ook de "magie" van Disney beleven. De winkel is voorzien van de laatste technologische snufjes die de bezoeker laten kennismaken met de Disney-personages en -verhalen. Het is bovendien de bedoeling dat één kind elke dag de winkel komt openen met behulp van een grote sleutel en een superslot, uiteraard om de shopping experience zo indrukwekkend mogelijk te maken.

 

In de Antwerpse vestiging zal het Disney Story Theatre een belangrijke rol spelen. Hier kunnen kinderen op een groot scherm meer dan 50 videoclips naar keuze bekijken of deelnemen aan de evenementen die er elke dag georganiseerd worden. Absolute trekpleister wordt de magische spiegel in het Disney Prinsessenkasteel, waarbij door een simpele beweging de spiegel tot leven komt en er een van de Disney-prinsessen verschijnt.

Mickey zoekt verkoopassistenten

Maar voor het zover is, moet de winkel eerst wel nog ‘dynamische en actieve verkoopassistenten’ vinden, zo laat The Walt Disney Company Benelux nog weten.

Fans van Mickey en zijn vriendjes houden donderdag 5 mei het best vrij in hun agenda, want die dag opent op de Antwerpse Meir de allereerste officiële Disney Store in België. Disney zal er zijn beste retailbeentje voor zetten en de laatste nieuwe snufjes op het gebied van winkelbeleving tentoonspreiden.

1.000 m² Disney-merchandising

In deze winkel van 1000 m² over twee verdiepingen kan men niet alleen alle exclusieve Disney-producten kopen, maar in gezinsverband ook de "magie" van Disney beleven. De winkel is voorzien van de laatste technologische snufjes die de bezoeker laten kennismaken met de Disney-personages en -verhalen. Het is bovendien de bedoeling dat één kind elke dag de winkel komt openen met behulp van een grote sleutel en een superslot, uiteraard om de shopping experience zo indrukwekkend mogelijk te maken.

 

In de Antwerpse vestiging zal het Disney Story Theatre een belangrijke rol spelen. Hier kunnen kinderen op een groot scherm meer dan 50 videoclips naar keuze bekijken of deelnemen aan de evenementen die er elke dag georganiseerd worden. Absolute trekpleister wordt de magische spiegel in het Disney Prinsessenkasteel, waarbij door een simpele beweging de spiegel tot leven komt en er een van de Disney-prinsessen verschijnt.

Mickey zoekt verkoopassistenten

Maar voor het zover is, moet de winkel eerst wel nog ‘dynamische en actieve verkoopassistenten’ vinden, zo laat The Walt Disney Company Benelux nog weten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top