Een nieuwe Studio100 shop bij Fun.

Een nieuwe Studio100 shop bij Fun.

Deze maand kreeg Fun in de vestigingen in Oudenaarde en Sint-Denijs-Westrem een volledige nieuwe Studio100 shop-in-shop. Het Studio100 merchandising assortiment wordt er op een inspirerende en overzichtelijke manier aangeboden. De Studio100 shop bij Fun bestaat al enkele jaren. Recent besloot Studio100 in samenwerking met Fun de corner te vernieuwen.

 

Studio100 deed een beroep op het retail design agentschap, Mojo, om de shop attractiever en tegelijk functioneler te maken voor shoppende
ouders met jonge kinderen. Het werd een herkenbaar en inspirerend wit-oranje-geel universum dat de emotionele connectie met kinderen versterkt; het geheel wordt ingepakt door een verlichte, oranje luifel.


Binnen dit universum wordt het kleurrijke productassortiment duidelijk zichtbaar tegen de rustige, witte achtergrond van het meubilair. De naar Studio100-verwijzende oranje en gele accenten maken het geheel speels en aantrekkelijk.


De opvallende voorzijde van de shop zorgt voor een belangrijke afstandsattractie en goede zichtbaarheid vanuit alle ooghoeken. De aanwezigheid van de belangrijkste Studio100 figuren boven de ingang alsook aan de zijkant zorgen voor een belangrijke zuigkracht voor kleine en grotere kinderen.


Eenmaal in de shop leidt een intuïtieve routing hen rond de verschillende Studio100 figuren; elke figuur heeft zijn of haar eigen witte kast, waarin zijn of haar merchandising wordt gepresenteerd. Tussen de kasten vinden we oranje zuilen met flexibele seizoenscommunicatie; centraal in de achterwand is een TV-kast waarin de bij-de-filmhorende merchandising producten worden gepresenteerd. In het midden van de shop vinden we tenslotte een knuffelboom en aangepast dvd- en boekenmeubilair.


Het is de bedoeling het nieuwe design concept, na een testfase van de piloot corners in Oudenaarde en Sint-Denijs-Westrem, uit te rollen naar de 24 (van de 30) Fun-vestigingen met een Studio100 shop-in-shop. De oppervlakte van deze corners variëert van 25 tot 70 m².

Deze maand kreeg Fun in de vestigingen in Oudenaarde en Sint-Denijs-Westrem een volledige nieuwe Studio100 shop-in-shop. Het Studio100 merchandising assortiment wordt er op een inspirerende en overzichtelijke manier aangeboden. De Studio100 shop bij Fun bestaat al enkele jaren. Recent besloot Studio100 in samenwerking met Fun de corner te vernieuwen.

 

Studio100 deed een beroep op het retail design agentschap, Mojo, om de shop attractiever en tegelijk functioneler te maken voor shoppende
ouders met jonge kinderen. Het werd een herkenbaar en inspirerend wit-oranje-geel universum dat de emotionele connectie met kinderen versterkt; het geheel wordt ingepakt door een verlichte, oranje luifel.


Binnen dit universum wordt het kleurrijke productassortiment duidelijk zichtbaar tegen de rustige, witte achtergrond van het meubilair. De naar Studio100-verwijzende oranje en gele accenten maken het geheel speels en aantrekkelijk.


De opvallende voorzijde van de shop zorgt voor een belangrijke afstandsattractie en goede zichtbaarheid vanuit alle ooghoeken. De aanwezigheid van de belangrijkste Studio100 figuren boven de ingang alsook aan de zijkant zorgen voor een belangrijke zuigkracht voor kleine en grotere kinderen.


Eenmaal in de shop leidt een intuïtieve routing hen rond de verschillende Studio100 figuren; elke figuur heeft zijn of haar eigen witte kast, waarin zijn of haar merchandising wordt gepresenteerd. Tussen de kasten vinden we oranje zuilen met flexibele seizoenscommunicatie; centraal in de achterwand is een TV-kast waarin de bij-de-filmhorende merchandising producten worden gepresenteerd. In het midden van de shop vinden we tenslotte een knuffelboom en aangepast dvd- en boekenmeubilair.


Het is de bedoeling het nieuwe design concept, na een testfase van de piloot corners in Oudenaarde en Sint-Denijs-Westrem, uit te rollen naar de 24 (van de 30) Fun-vestigingen met een Studio100 shop-in-shop. De oppervlakte van deze corners variëert van 25 tot 70 m².

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top