Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers | RetailDetail

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers
Foto RetailDetail

Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper? RetailDetail organiseert op 19 april een hands-on workshop voor retailers. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

 

Naadloze klantbeleving

Omnichannel-shoppers spenderen gemiddeld 15% tot 30% meer dan traditionele shoppers. Om deze shoppers optimaal te bedienen, heb je een geïntegreerd omnichannel marketingteam nodig dat een naadloze klantbeleving garandeert over alle kanalen heen. Hoe je dat aanpakt, leer je tijdens de interactieve workshop Go Omnichannel! op 19 april 2018.  
 

Wat staat er op het programma? Carole Lamarque (Duval Union) confronteert de deelnemers met drie cruciale vragen: Hoe verhouden je digitale prestaties zich tot concurrenten? Welke investeringen op korte en lange termijn moet je doen om je omzetgroei te verbeteren dankzij je omnichannel-prestaties? Hoe evolueren je prestaties maand na maand, zodat teams en partners kunnen aangestuurd worden? Een handige omnichannel ‘one pager’ brengt je uitdagingen en touchpoints in kaart.
 

Roland Mulder van Gamechangerz helpt retailers met een ‘maturity check’: de ‘Go Omnichannel Scan’ geeft je inzicht in de uitdagingen voor jouw organisatie. Welke stappen moet je bedrijf nog zetten om omnichannel-proof te worden? Hoe verander je succesvol in een klantgerichte omnichannel-organisatie, waarmee begin je? Wat is hiervoor nodig? Aan de hand van praktijkcases en een quiz krijgen deelnemers een aantal take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.
 

Bovendien beleef je de klantreis van de toekomst tijdens een rondleiding in RetailDetail Home, het unieke innovatieplatform van RetailDetail waar je de nieuwste technologische evoluties zelf kan uitproberen.
 

Deelnemen aan de Go Omnichannel! workshop? Klik hier om je in te schrijven. Opgelet: wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt. Deze workshop is bestemd voor retailers.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.

“Tijd voor actie: kleinhandelaars online laten floreren”

18/04/2018

Vandaag kreeg fase 2 van de campagne “Het Internet. Ook uw zaak” zijn officiële aftrap in een Mechelse lederwarenwinkel. De campagne wil kleinhandelaars zo veel mogelijk aan een webshop helpen.

JD.com gaat duizend winkels per dag openen

17/04/2018

JD.com heeft plannen om maar liefst duizend supermarkten per dag te openen in China. Met dit indrukwekkende streefdoel zet het tweede grootste e-commercebedrijf van het land zijn ambities om ook de offline markt te veroveren, kracht bij.

Pets Place verkoopt nu ook in België via bol.com

17/04/2018

Pets Place gaat zijn volledige assortiment van huis- en erfdierproducten nu ook via bol.com verkopen. De Nederlandse keten hoopt daarmee ook Belgische klanten te werven en te beleveren vanuit zijn distributiecentrum in Ede.