Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers | RetailDetail

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers

Go omnichannel! Een exclusieve workshop voor retailers
Foto RetailDetail

Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper? RetailDetail organiseert op 19 april een hands-on workshop voor retailers. Wees er snel bij, de plaatsen zijn beperkt!

 

Naadloze klantbeleving

Omnichannel-shoppers spenderen gemiddeld 15% tot 30% meer dan traditionele shoppers. Om deze shoppers optimaal te bedienen, heb je een geïntegreerd omnichannel marketingteam nodig dat een naadloze klantbeleving garandeert over alle kanalen heen. Hoe je dat aanpakt, leer je tijdens de interactieve workshop Go Omnichannel! op 19 april 2018.  
 

Wat staat er op het programma? Carole Lamarque (Duval Union) confronteert de deelnemers met drie cruciale vragen: Hoe verhouden je digitale prestaties zich tot concurrenten? Welke investeringen op korte en lange termijn moet je doen om je omzetgroei te verbeteren dankzij je omnichannel-prestaties? Hoe evolueren je prestaties maand na maand, zodat teams en partners kunnen aangestuurd worden? Een handige omnichannel ‘one pager’ brengt je uitdagingen en touchpoints in kaart.
 

Roland Mulder van Gamechangerz helpt retailers met een ‘maturity check’: de ‘Go Omnichannel Scan’ geeft je inzicht in de uitdagingen voor jouw organisatie. Welke stappen moet je bedrijf nog zetten om omnichannel-proof te worden? Hoe verander je succesvol in een klantgerichte omnichannel-organisatie, waarmee begin je? Wat is hiervoor nodig? Aan de hand van praktijkcases en een quiz krijgen deelnemers een aantal take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.
 

Bovendien beleef je de klantreis van de toekomst tijdens een rondleiding in RetailDetail Home, het unieke innovatieplatform van RetailDetail waar je de nieuwste technologische evoluties zelf kan uitproberen.
 

Deelnemen aan de Go Omnichannel! workshop? Klik hier om je in te schrijven. Opgelet: wees er snel bij want de plaatsen zijn beperkt. Deze workshop is bestemd voor retailers.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

Fox & Cie opent 17e speelgoedwinkel in Doornik

21/06/2018

De Waalse speelgoedketen Fox & Cie heeft haar zeventiende vestiging geopend in het Doornikse winkelcentrum Les Bastions. "Welke crisis in de speelgoedmarkt?", vraagt de keten zich af.

Tom&Co heeft 100 Franse locaties op het oog

21/06/2018

De Belgische dierenspeciaalzaak Tom&Co zet zijn opmars verder op de Franse markt. Zopas opende de 25ste winkel in Nantes, volgens een nieuw concept. Dit jaar zullen er nog zeven vestigingen volgen bij onze zuiderburen.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.