Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Tags: