Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top