Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Big Bazar brengt logistiek onder bij Bakker Logistiek

24/07/2017

Big Bazar brengt vanaf volgend jaar de logistiek onder bij Bakker Logistiek. Met deze nieuwe partner ondersteunt de discountformule van Blokker Holding haar verdere groei in de Benelux.

“Blokker gaat niet ten onder”

24/07/2017

Blokker werd het slachtoffer van branchevervaging, stelt Richard Otto, medeauteur van een nieuw boek over de retailer. Toch heeft de keten overlevingskansen, op voorwaarde dat ze weer trendsettend en prijscompetitief wordt.

Supermarktketens waarschuwen voor phishing via WhatsApp

20/07/2017

De voorbije dagen is er een vorm van phishing via berichtenapplicatie WhatsApp opgedoken. Gebruikers krijgen een bericht met daarin een promotie van een supermarktketen. Wie doorklikt op de link speelt een aantal gegevens door.

Schrijf u nu in voor de RetailDetail Day 2017

20/07/2017

De inschrijvingen voor de jaarlijkse RetailDetail Day zijn vanaf nu geopend. Dit jaar vindt de retailhoogdag plaats op 21 september in Mechelen. Het bijzonder diverse programma brengt zowel gerenommeerde retailers als digitale voorlopers.

Grote namen bevestigen voor Shoptalk Europe

18/07/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, het grote nieuwe event voor innovatie in retail en e-commerce, kan al rekenen op meer dan 100 exposanten. Startups die zich willen voorstellen aan de Europese retailscene, kunnen dat aan gunstige voorwaarden.

Europese consument blijft positief

18/07/2017

Uit cijfers van onderzoeksbureau GfK blijkt dat de positieve trend bij het vertrouwen van de Europese consument zich blijft voortzetten. Toch zijn er in Europa grote verschillen op te merken over de verschillende landen heen.

Back to top