Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!

24/11/2017

De vierde studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017 vindt plaats op 7 december. Het thema: ‘blurring’, met getuigenissen van Juttu, Amélie & Moi en Sissy-Boy. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie.

Coolblue lanceert eerste Coolblue XXL in Amsterdam

24/11/2017

De Rotterdamse webwinkel Coolblue zet zijn omnichannel-strategie kracht bij met de lancering van het concept Coolblue XXL. Klanten kunnen er meer dan duizend producten ter plekke testen en afhalen, soms al een minuut na de bestelling.

Unilever start zoektocht naar opvolger CEO Paul Polman

24/11/2017

Unilever is gestart met de zoektocht naar een opvolger voor CEO Paul Polman. Het heeft daarvoor headhunter Egon Zehnder ingehuurd, dat nu op zoek zal gaan naar geschikte kandidaten.

Harrods plant grootste make-over in 180-jarig bestaan

24/11/2017

Harrods zal de komende drie jaar een immense opfrissing ondergaan. Het Londense luxewarenhuis investeert liefst 225 miljoen euro in de renovatie, de grootste in zijn 183-jarige bestaan, en in nieuwe diensten voor Chinese klanten op zijn webshop.

Standaard Boekhandel, Bol.com en JBC vallen in de prijzen

24/11/2017

Standaard Boekhandel is op de RetailDetail Night uitgeroepen tot Qrf Beste Winkelketen van België 2017-2018. Bol.com nam de Qrf Webshop Award Belgium in ontvangst en JBC won de Qrf Sustainability Award.

Black Friday bij Amazon overschaduwd door grote staking

24/11/2017

Werknemers van Amazon in Duitsland prikten Black Friday als de uitgelezen dag om het werk neer te leggen. Met de staking willen ze hun eis om meer loon en betere arbeidsvoorwaarden kracht bijzetten. De actie loopt tot zaterdagavond.

Back to top