Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com voegt Dolcis toe aan merkenportefeuille

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Neckermann.com, een van de grootste e-commercebedrijven in Europa, heeft de schoenen, handtassen en accessoires van Dolcis opgenomen in zijn assortiment, zo meldt de Belgische topman Kurt Staelens.

Duizend nieuwe artikelen

Het gaat alles samen om 1.000 nieuwe modeartikelen, waarbij zowel heren-, dames- en kinderschoenen van de merken Dolcis, Hush Puppies, Clarks, No Stress en Shick* als handtassen en onderhoudsproducten. “De integratie van Dolcis in het modeassortiment van neckermann.com past perfect binnen onze strategie als e-commercebedrijf om steeds nieuwe merken aan te bieden en nieuwe klantensegmenten aan te boren. Met 1 miljoen unieke bezoekers per maand op neckermann.com in België en nog eens 1,5 miljoen in Nederland, en met een elektronische nieuwsbrief met 650.000 abonnees in de Benelux kunnen wij nieuwe merken dan ook veel bieden”, aldus Kurt Staelens.

Hoogenbosch Retail Group

Dolcis maakt deel uit van de Hoogenbosch Retail Group, een van de grootste schoenenretailers in Nederland, met ruim 100 winkels op A1-locaties in heel Nederland. Behalve Dolcis bezit de groep ook de schoenwinkelformules Manfield, Invito, RO, Shick* en Steve Madden, elk gericht op een eigen doelgroep. Hoogenbosch maakt sinds 1999 deel uit van de Macintosh Retail Group, onder meer eigenaar van Scapino en Brantano (om bij de schoenenbusiness te blijven).

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Europa wil betere omkadering franchisenemers

13/09/2017

Het Europees Parlement heeft gisteren het rapport ‘Over de werking van franchising in de detailhandel’ aangenomen. Daarin staan een aantal punten die de positie van de franchisenemer moeten versterken.

Google dan toch in beroep tegen Europese boete

12/09/2017

Ondanks eerdere meldingen dat Google de nodige aanpassingen ging doen aan Google Shopping om in orde te zijn met de Europese wetgeving, heeft het internetbedrijf nu toch besloten om in beroep te gaan tegen de monsterboete.

Back to top