Retail Media Support, bekend van de app en website PromoPromo.be, neemt het promotieplatform myShopi over van BD Media. Dat wil zich concentreren op zijn logistieke en folderactiviteiten. Beide merken blijven naast elkaar bestaan.
Diensten verbeteren
Vanaf 1 januari 2026 wordt Retail Media Support de nieuwe eigenaar van de app en website myShopi.be, sinds 2010 een gevestigde waarde in België. Wekelijks maken 210.000 Belgische consumenten gebruik van myShopi voor het raadplegen van digitale folders en promoties, het bewaren van klantenkaarten en het maken van boodschappenlijstjes. De app werd al 1,8 miljoen keer gedownload. In 2014 nam BD Media het platform over van de oprichters, maar de eigenaar wil zich nu concentreren op zijn kernactiviteiten: logistiek en het activeren van consumenten via de brievenbus.
“We zullen myShopi naast ons eigen merk PromoPromo, waarmee we al 11 jaar actief zijn op de Belgische markt, positioneren”, zegt CEO Maarten van Deurzen van Retail Media Support. “Beide platformen blijven dus na overname actief. Door onze schaalgrootte kunnen we diensten steeds verder verbeteren, bijvoorbeeld op gebied van zoeken en opslaan van promoties. Zo krijgen gebruikers van myShopi begin volgend jaar de mogelijkheid om de promoties uit de folder direct aan een boodschappenlijstje toe te voegen”.


