Roularta neemt franchising.be en drie ondernemersbeurzen over

Roularta neemt franchising.be en drie ondernemersbeurzen over

Mediagroep Roularta neemt de ondernemersbeurzen ‘Entreprendre’, ‘Ondernemen in Vlaanderen’, 'Franchising & Partnership' én de portaalwebsites www.franchise.be en www.franchising.be over.



 

Dat vloeit voort uit een pas bereikt akkoord met NV New Bizz van Jean de Gheldere.

'Franchising & Partnership' is een leidinggevende beurs op het gebied van franchise in de Benelux, met bijhorend ook de portaalsite www.franchising.be (www.franchise.be voor Franstaligen). De beurzen ‘Entreprendre’ (Tour&Taxis Brussel) en ‘Ondernemen in Vlaanderen’ (Flanders Expo Gent) richten zich dan weer alle twee tot KMO's, starters en zelfstandigen en zijn samen goed voor een jaarlijkse omzet 1,6 miljoen euro.


Roularta Media Group wil met die acquisitie zijn positie in de zakelijke media verstevigen, waarin het al actief is met Trends/Trends-Tendances, Moneytalk en de televisiezender Kanaal Z. In die hoedanigheid organiseerde de mediagroep ook reeds evenementen, zoals de verkiezingen van de Manager van het Jaar en de Trends-Gazellen, maar tot nu toe nog geen beurzen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top