Wat brengt 2011 in de reissector?

Wat brengt 2011 in de reissector?

Wat brengt 2011 in de reissector? Op die vraag biedt het rapport Travelmedia Travel Trends 2011 een uitgebreid antwoord. Travelmedia brengt de inzichten van negen oude rotten in het reisvak samen en geeft zo een overzicht van de kansen en uitdagingen in het verschiet.

 

Naast heet hangijzer sociale media, bespreken ze onder andere de invloed van de milieuproblematiek, toenemende druk op de marges en verschuivingen in distributiemodellen. De situatie van de reissector in België wordt scrupuleus onder de loep genomen.

 

Om het rapport samen te stellen werd beroep gedaan op een aantal ronkende namen, zoals trendwatcher Herman Konings, Paul Geyssen van NMBS/B-Europe, Peter De Wilde van Toerisme Vlaanderen en de grote reisagentschappen.

 

Het rapport kan integraal worden gedownload op de website van Travelmedia, de organisatie die in 2007 ontstond uit een joint venture tussen The Online Company en Roularta. Het bedrijf beheert en adviseert reisorganisaties en reiswebsites.

 

Bron : Belgian Cowboys
 

Wat brengt 2011 in de reissector? Op die vraag biedt het rapport Travelmedia Travel Trends 2011 een uitgebreid antwoord. Travelmedia brengt de inzichten van negen oude rotten in het reisvak samen en geeft zo een overzicht van de kansen en uitdagingen in het verschiet.

 

Naast heet hangijzer sociale media, bespreken ze onder andere de invloed van de milieuproblematiek, toenemende druk op de marges en verschuivingen in distributiemodellen. De situatie van de reissector in België wordt scrupuleus onder de loep genomen.

 

Om het rapport samen te stellen werd beroep gedaan op een aantal ronkende namen, zoals trendwatcher Herman Konings, Paul Geyssen van NMBS/B-Europe, Peter De Wilde van Toerisme Vlaanderen en de grote reisagentschappen.

 

Het rapport kan integraal worden gedownload op de website van Travelmedia, de organisatie die in 2007 ontstond uit een joint venture tussen The Online Company en Roularta. Het bedrijf beheert en adviseert reisorganisaties en reiswebsites.

 

Bron : Belgian Cowboys
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

Back to top