Wat brengt 2011 in de reissector?

Wat brengt 2011 in de reissector?

Wat brengt 2011 in de reissector? Op die vraag biedt het rapport Travelmedia Travel Trends 2011 een uitgebreid antwoord. Travelmedia brengt de inzichten van negen oude rotten in het reisvak samen en geeft zo een overzicht van de kansen en uitdagingen in het verschiet.

 

Naast heet hangijzer sociale media, bespreken ze onder andere de invloed van de milieuproblematiek, toenemende druk op de marges en verschuivingen in distributiemodellen. De situatie van de reissector in België wordt scrupuleus onder de loep genomen.

 

Om het rapport samen te stellen werd beroep gedaan op een aantal ronkende namen, zoals trendwatcher Herman Konings, Paul Geyssen van NMBS/B-Europe, Peter De Wilde van Toerisme Vlaanderen en de grote reisagentschappen.

 

Het rapport kan integraal worden gedownload op de website van Travelmedia, de organisatie die in 2007 ontstond uit een joint venture tussen The Online Company en Roularta. Het bedrijf beheert en adviseert reisorganisaties en reiswebsites.

 

Bron : Belgian Cowboys
 

Wat brengt 2011 in de reissector? Op die vraag biedt het rapport Travelmedia Travel Trends 2011 een uitgebreid antwoord. Travelmedia brengt de inzichten van negen oude rotten in het reisvak samen en geeft zo een overzicht van de kansen en uitdagingen in het verschiet.

 

Naast heet hangijzer sociale media, bespreken ze onder andere de invloed van de milieuproblematiek, toenemende druk op de marges en verschuivingen in distributiemodellen. De situatie van de reissector in België wordt scrupuleus onder de loep genomen.

 

Om het rapport samen te stellen werd beroep gedaan op een aantal ronkende namen, zoals trendwatcher Herman Konings, Paul Geyssen van NMBS/B-Europe, Peter De Wilde van Toerisme Vlaanderen en de grote reisagentschappen.

 

Het rapport kan integraal worden gedownload op de website van Travelmedia, de organisatie die in 2007 ontstond uit een joint venture tussen The Online Company en Roularta. Het bedrijf beheert en adviseert reisorganisaties en reiswebsites.

 

Bron : Belgian Cowboys
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top