Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform! | RetailDetail

Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!

Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!
Shutterstock

De derde studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017, vindt plaats op 19 oktober. Het thema: omnichannel & retail, met getuigenissen van JBC en Mediamarkt. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!

Theorie versus praktijk

Retailers moeten niet meer overtuigd worden van het belang van een omnichannel benadering. De theorie is inmiddels goed gekend. Maar de praktijk blijkt nog altijd lastiger dan die theorie. Dit jaar komen twee retailers aan het woord over hun omnichannel benadering: Lode Van Laere (Chief OmniChannel Officer, JBC) en Frederik De Vetter (Regional Director, Mediamarkt). Hoe grijpt omnichannel in op de manier van werken? Waar loop je zoal tegenaan? En hoe benut je de talrijke kansen? Leer het van toonaangevende cases.
 

De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS naar de sessie van 19 oktober sturen. Stuur om kans te maken voor maandag 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens. 
 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omzetten – maar ook prijzen – stijgen weer voor fysieke winkels

25/05/2018

Er ligt weer groei in het verschiet voor de winkels: GfK voorspelt dat de fysieke winkels in Europa 2,1 procent meer omzet zullen draaien in 2018. Het afgelopen jaar groeide hun omzet al met 1,8 procent.

Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.