Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform! | RetailDetail

Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!

Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!
Foto: Sissy-Boy

De vierde studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017 vindt plaats op 7 december. Het thema: ‘blurring’, met getuigenissen van Juttu, Amélie & Moi en Sissy-Boy. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie.

Spraakmakende concepten

Een opvallend trend in het retaillandschap is ‘blurring’ waarbij verschillende specialiteiten onder één dak worden samengebracht. De introductie van branchevreemde categorieën doen nieuwe speciaalzaken ontstaan. Kom op één namiddag kennismaken met de interne keuken van drie spraakmakende concepten, elk met hun eigen achtergrond. Wat hebben ze gemeenschappelijk, waarin verschillen ze van elkaar en wat kunnen wij daarvan leren?

 

Sprekers zijn Lies Moris (senior product group manager A.S.Adventure/Juttu), Stefanie Canu (zaakvoerder Amélie & Moi) en Victor van Nieuwenhuizen (managing director Sissy-Boy). Professor Gino Van Ossel verzorgt de inleiding en kernbesluiten.

 

De bijeenkomst begint om 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS naar de sessie van 7 december sturen. Stuur om kans te maken voor maandag 27/11 om 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.