Albert Heijn nu ook in Roeselare | RetailDetail

Albert Heijn nu ook in Roeselare

Albert Heijn nu ook in Roeselare

Vandaag opende de vijfde Albert Heijn in België de deuren in het West-Vlaamse Roeselare. Het is de eerste keer dat de groep zijn 'veilige haven' Antwerpen verlaat. Door de opstart van de winkel werden vijftig nieuwe jobs gecreëerd.

Smaakgarantie voor wantrouwige klanten

Naast het typische Nederlandse Albert Heijn-assortiment biedt de keten 10 procent producten die zich specifiek richten naar de Belgische consument. Om de klant de kans te geven om in alle rust de producten te leren kennen, hanteert Albert Heijn het principe van ‘de smaakgarantie’. Bevalt een product niet, dan brengt de klant het terug en krijgt hij zijn geld terug.

 

Vindt de klant een product niet terug in het assortiment, dan kan hij dit melden aan de balie of via de website. Albert Heijn past zijn assortiment desgewenst aan. Op deze manier zijn al veertig nieuwe producten in het assortiment opgenomen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.