Albert Heijn van start in Antwerpse Offerandestraat

Albert Heijn van start in Antwerpse Offerandestraat

De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn heeft in de Offerandestraat in Antwerpen een nieuwe vestiging geopend. Het gaat daarbij over één van de filialen die onder het management van Peeters-Govers komen te staan.

1.200 vierkante meters

De winkel in de Offerandestraat heeft een oppervlakte van 1.200 vierkante meter, waar ongeveer 12.000 artikelen verkocht zullen worden. In totaal biedt de winkel werk aan meer dan vijftig mensen, waaronder de dertig medewerkers die er al aan de slag waren onder de vlag van Peeters-Govers.


"Ik ben enorm fier op de prestatie die het hele team hier heeft geleverd. De winkel ziet er prachtig uit en klanten kunnen hier met plezier komen winkelen. Albert Heijn wil graag de persoonlijke kruidenier zijn waar dagdagelijkse boodschappen, verrassende producten, Hollandse prijzen en persoonlijke service hand in hand gaan. Zonder twijfel wordt ook deze winkel een mooi succesverhaal", zei winkelmanager Guy Verachtert bij de opening.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent z’n stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Colruyt lanceert maaltijdbox

18/10/2017

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. De kleinste maaltijdbox kost 52 euro, terwijl een iets grotere 59 euro kost. De keten maakt daarbij geen gebruik van een abonnementsformule.

63 banen op de tocht bij Coca-Cola Belgium

18/10/2017

Coca-Cola is van plan om in België 63 van de 2.200 banen te schrappen. De frisdrankenproducent gaat daarover overleg plegen met de vakbonden, om zo veel mogelijk naakte ontslagen te vermijden.

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Back to top