Albert Heijn van start in Antwerpse Offerandestraat | RetailDetail

Albert Heijn van start in Antwerpse Offerandestraat

Albert Heijn van start in Antwerpse Offerandestraat

De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn heeft in de Offerandestraat in Antwerpen een nieuwe vestiging geopend. Het gaat daarbij over één van de filialen die onder het management van Peeters-Govers komen te staan.

1.200 vierkante meters

De winkel in de Offerandestraat heeft een oppervlakte van 1.200 vierkante meter, waar ongeveer 12.000 artikelen verkocht zullen worden. In totaal biedt de winkel werk aan meer dan vijftig mensen, waaronder de dertig medewerkers die er al aan de slag waren onder de vlag van Peeters-Govers.


"Ik ben enorm fier op de prestatie die het hele team hier heeft geleverd. De winkel ziet er prachtig uit en klanten kunnen hier met plezier komen winkelen. Albert Heijn wil graag de persoonlijke kruidenier zijn waar dagdagelijkse boodschappen, verrassende producten, Hollandse prijzen en persoonlijke service hand in hand gaan. Zonder twijfel wordt ook deze winkel een mooi succesverhaal", zei winkelmanager Guy Verachtert bij de opening.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.