"Belgische webwinkel Albert Heijn opent in maart"

"Belgische webwinkel Albert Heijn opent in maart"

De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn heeft de Bonuskaart en de website van zijn Belgische dochter volledig vernieuwd. Die laatste lijkt al klaargemaakt voor 'online reserveren', maar die dienst zou pas in maart operationeel worden.

Exclusief Belgische Bonuskaart

Albert Heijn België heeft gisteren zijn nieuwe Bonuskaart geïntroduceerd, die enkel geldig is in de Belgische winkels van de supermarktketen en behalve meer korting ook meer interactiviteit belooft. "Wanneer je nu je persoonlijke Bonuskaart online activeert, krijg je nog meer extra's zoals exclusieve deals en bijzondere verjaardagsgeschenkjes", klinkt het.

 

De keten gaat zijn Bonuskaarthouders elke twee weken trakteren op 'exclusieve deals'. Dat zijn aanbiedingen op producten die de klant in kwestie vaak koopt of waarvan de groep verwacht dat die de klant zullen aanspreken. De klant kan die deal dan verzilveren door zijn Bonuskaart te laten scannen aan de kassa.

 

15.000 artikelen op de website

Tegelijk heeft de Nederlandse challenger maandag ook een nieuwe versie van de website AH.be gelanceerd, met 15.000 artikelen. De klant kan de producten van zijn keuze aan zijn boodschappenlijstje toevoegen of zijn eerdere aankopen terugvinden.

 

Wie zijn Bonuskaart geactiveerd heeft, krijgt naast zijn persoonlijke 'exclusieve deals' ook te zien welke producten op dat moment in Bonusaanbieding staan. Daarnaast biedt de nieuwe website ook recepten ter inspiratie, en uiteraard kan de klant zijn favoriete recepten ook weer online bijhouden onder 'Mijn Recepten'.

 

(Bijna) klaar voor "online reserveren"

Online bestellen is er nog niet meteen bij, al zal daar snel verandering in komen: "Binnenkort kan je op deze website supermakkelijk al je boodschappen doen, waar en wanneer je maar wil." Van zodra de eerste afhaalpunten klaar zijn voor gebruik (volgens de geruchten ergens in maart), kunnen klanten via deze website online reserveren.

 

Volgens een kaartje op ah.be zullen de afhaalpunten in Gent (Ghelamco Arena), Lokeren (Dijkstraat) en Wilrijk (Boomsesteenweg) de primeur krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top