Carrefour levert ook aan huis | RetailDetail

Carrefour levert ook aan huis

Carrefour levert ook aan huis

Carrefour gaat in samenwerking met bpost voortaan elke werkdag boodschappen ook aan huis leveren tussen 18u en 20u 's avonds. Op het platteland zal er zelfs tot 21u geleverd worden.

Betalen aan postbode

De bestellingen worden de volgende dag al geleverd, als ze op de website van Carrefour Drive voor middernacht besteld worden. De leveringskosten bedragen 9,95 euro en de klant betaalt het volledige bedrag gewoon rechtstreeks aan de postbode.

 

De dienst is meteen beschikbaar in de 19 Brusselse gemeenten, in Waals-Brabant en in de regio Halle-Vilvoorde. Daarmee bereikt Carrefour al ongeveer één vijfde van alle Belgische gezinnen. De dienst zal de komende periode nog verder uitgerold worden naar andere regio's.

 

Klanten die online bestellen, hebben bij Carrefour de keuze uit 7.500 producten, waaronder ook verse producten en bakkerijproducten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.