Carrefour opent nieuwe Express-winkels in Namen en Brussel

Carrefour opent nieuwe Express-winkels in Namen en Brussel

Carrefour heeft er twee nieuwe Express-verkooppunten bij. De winkels in het centrum van Namen en de Europese wijk in Brussel zijn de nummers 267 en 268 onder het enseigne van 'convenience stores'.

Primeur met sandwichbar

In de Express-winkels van Carrefour ligt de nadruk op het vervullen van de kortetermijnbehoeften van de consument, met kant-en-klare voeding voor elk moment van de dag en met producten voor dagelijks gebruik. De verkooppunten, waar de klant snel binnen en buiten loopt, liggen op plaatsen met veel passage. Ze hebben ook ruime openingstijden.

 

De winkel in Namen is gevestigd aan de rue Emile Cuvelier in het hartje van de stad. Hij is open van maandag tot vrijdag van 7u tot 19u, op zaterdag van 8u tot 19u en op zon- en feestdagen van 9u tot 19u.

 

De winkel herbergt een primeur voor de keten: het is het eerste verkooppunt met sandwichbar, waar het beleg in een aparte koeltoog ligt. Als de klant zich aandient, legt een medewerker van de winkel het beleg op het warme broodje.

 

De bijkomende Brusselse winkel is ondergebracht in het Belview-complex in de Van Maerlantstraat, in het hart van de Europese wijk. Hij is open van maandag tot vrijdag van 7 tot 20 uur en op zon- en feestdagen van 9 tot 19 uur. Op zaterdag is hij gesloten. Het verkooppunt beslaat 275 m².

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent z’n stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Colruyt lanceert maaltijdbox

18/10/2017

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. De kleinste maaltijdbox kost 52 euro, terwijl een iets grotere 59 euro kost. De keten maakt daarbij geen gebruik van een abonnementsformule.

63 banen op de tocht bij Coca-Cola Belgium

18/10/2017

Coca-Cola is van plan om in België 63 van de 2.200 banen te schrappen. De frisdrankenproducent gaat daarover overleg plegen met de vakbonden, om zo veel mogelijk naakte ontslagen te vermijden.

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Back to top