Carrefour in zee met Walibi

Carrefour in zee met Walibi

Vanaf 6 april verspreiden alle hypermarkten Carrefour, alle supermarkten Carrefour Market/GB en alle buurtwinkels Carrefour Express miljoenen kaarten en stickers over het totaal vernieuwde Walibi. Per aankoopschijf van 25 euro ontvangt de klant één zakje met telkens drie speelkaarten en twee stickers. Daarnaast kan hij extra zakjes sparen door deelnemende producten te kopen.

De Belg is een rasverzamelaar

Tot 28 juni kunnen gezinnen de 101 kaarten verzamelen en er spelletjes mee spelen. Bovendien kunnen ze een exclusief, spannend stripverhaal kopen en aanvullen met 100 stickers om zo één van de 50.000 tickets voor Walibi te bemachtigen.


“De Belg is een rasverzamelaar, daarvan getuigt het succes van onze vorige acties. Met deze actie zijn we fier te kunnen samenwerken met een Belgische partner die bovendien een sterk imago heeft bij het Belgische publiek. Deze actie zal veel gezinnen en al onze klanten kunnen bekoren, want er valt heel wat te winnen”, aldus Sylviane Bockourt, directeur marketing van Carrefour Belgium.

Ieder zijn primeur

Hoewel verzamelacties al jaren schering en inslag zijn in de hele supermarktsector, gewagen Carrefour en Walibi toch van een ‘primeur’, want “nooit eerder is een Belgische creatie het onderwerp geweest van zo’n grote actie,” klinkt het bij Oliver Snyers, directeur marketing van Walibi. “We zijn erg blij dat Carrefour zo veel vertrouwen heeft in deze personages, dat ze er met al hun ervaring voor gaan zorgen dat er binnenkort in honderdduizenden huiskamers met de Walibi-kaarten wordt gespeeld.”

Dagtickets te winnen

Naast het verzamelplezier zijn er ook heel wat prijzen te winnen. Zo levert een volgekleefd stickeralbum voor de eerste 50.000 gelukkigen een gratis dagticket op (en indien gewenst vier extra dagtickets tegen verlaagd tarief) voor Walibi, Aqualibi of Bellewaerde Park (eigendom van dezelfde groep Compagnie des Alpes).


De spaaractie loopt van 6 april tot en met 28 juni en zal in verschillende fases verlopen. Ook deze keer zullen er ruilbeurzen worden georganiseerd, zodat iedereen de kans krijgt om zijn of haar album compleet te krijgen.

 

Vanaf 6 april verspreiden alle hypermarkten Carrefour, alle supermarkten Carrefour Market/GB en alle buurtwinkels Carrefour Express miljoenen kaarten en stickers over het totaal vernieuwde Walibi. Per aankoopschijf van 25 euro ontvangt de klant één zakje met telkens drie speelkaarten en twee stickers. Daarnaast kan hij extra zakjes sparen door deelnemende producten te kopen.

De Belg is een rasverzamelaar

Tot 28 juni kunnen gezinnen de 101 kaarten verzamelen en er spelletjes mee spelen. Bovendien kunnen ze een exclusief, spannend stripverhaal kopen en aanvullen met 100 stickers om zo één van de 50.000 tickets voor Walibi te bemachtigen.


“De Belg is een rasverzamelaar, daarvan getuigt het succes van onze vorige acties. Met deze actie zijn we fier te kunnen samenwerken met een Belgische partner die bovendien een sterk imago heeft bij het Belgische publiek. Deze actie zal veel gezinnen en al onze klanten kunnen bekoren, want er valt heel wat te winnen”, aldus Sylviane Bockourt, directeur marketing van Carrefour Belgium.

Ieder zijn primeur

Hoewel verzamelacties al jaren schering en inslag zijn in de hele supermarktsector, gewagen Carrefour en Walibi toch van een ‘primeur’, want “nooit eerder is een Belgische creatie het onderwerp geweest van zo’n grote actie,” klinkt het bij Oliver Snyers, directeur marketing van Walibi. “We zijn erg blij dat Carrefour zo veel vertrouwen heeft in deze personages, dat ze er met al hun ervaring voor gaan zorgen dat er binnenkort in honderdduizenden huiskamers met de Walibi-kaarten wordt gespeeld.”

Dagtickets te winnen

Naast het verzamelplezier zijn er ook heel wat prijzen te winnen. Zo levert een volgekleefd stickeralbum voor de eerste 50.000 gelukkigen een gratis dagticket op (en indien gewenst vier extra dagtickets tegen verlaagd tarief) voor Walibi, Aqualibi of Bellewaerde Park (eigendom van dezelfde groep Compagnie des Alpes).


De spaaractie loopt van 6 april tot en met 28 juni en zal in verschillende fases verlopen. Ook deze keer zullen er ruilbeurzen worden georganiseerd, zodat iedereen de kans krijgt om zijn of haar album compleet te krijgen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top