Carrefour in zee met Walibi

Carrefour in zee met Walibi

Vanaf 6 april verspreiden alle hypermarkten Carrefour, alle supermarkten Carrefour Market/GB en alle buurtwinkels Carrefour Express miljoenen kaarten en stickers over het totaal vernieuwde Walibi. Per aankoopschijf van 25 euro ontvangt de klant één zakje met telkens drie speelkaarten en twee stickers. Daarnaast kan hij extra zakjes sparen door deelnemende producten te kopen.

De Belg is een rasverzamelaar

Tot 28 juni kunnen gezinnen de 101 kaarten verzamelen en er spelletjes mee spelen. Bovendien kunnen ze een exclusief, spannend stripverhaal kopen en aanvullen met 100 stickers om zo één van de 50.000 tickets voor Walibi te bemachtigen.


“De Belg is een rasverzamelaar, daarvan getuigt het succes van onze vorige acties. Met deze actie zijn we fier te kunnen samenwerken met een Belgische partner die bovendien een sterk imago heeft bij het Belgische publiek. Deze actie zal veel gezinnen en al onze klanten kunnen bekoren, want er valt heel wat te winnen”, aldus Sylviane Bockourt, directeur marketing van Carrefour Belgium.

Ieder zijn primeur

Hoewel verzamelacties al jaren schering en inslag zijn in de hele supermarktsector, gewagen Carrefour en Walibi toch van een ‘primeur’, want “nooit eerder is een Belgische creatie het onderwerp geweest van zo’n grote actie,” klinkt het bij Oliver Snyers, directeur marketing van Walibi. “We zijn erg blij dat Carrefour zo veel vertrouwen heeft in deze personages, dat ze er met al hun ervaring voor gaan zorgen dat er binnenkort in honderdduizenden huiskamers met de Walibi-kaarten wordt gespeeld.”

Dagtickets te winnen

Naast het verzamelplezier zijn er ook heel wat prijzen te winnen. Zo levert een volgekleefd stickeralbum voor de eerste 50.000 gelukkigen een gratis dagticket op (en indien gewenst vier extra dagtickets tegen verlaagd tarief) voor Walibi, Aqualibi of Bellewaerde Park (eigendom van dezelfde groep Compagnie des Alpes).


De spaaractie loopt van 6 april tot en met 28 juni en zal in verschillende fases verlopen. Ook deze keer zullen er ruilbeurzen worden georganiseerd, zodat iedereen de kans krijgt om zijn of haar album compleet te krijgen.

 

Vanaf 6 april verspreiden alle hypermarkten Carrefour, alle supermarkten Carrefour Market/GB en alle buurtwinkels Carrefour Express miljoenen kaarten en stickers over het totaal vernieuwde Walibi. Per aankoopschijf van 25 euro ontvangt de klant één zakje met telkens drie speelkaarten en twee stickers. Daarnaast kan hij extra zakjes sparen door deelnemende producten te kopen.

De Belg is een rasverzamelaar

Tot 28 juni kunnen gezinnen de 101 kaarten verzamelen en er spelletjes mee spelen. Bovendien kunnen ze een exclusief, spannend stripverhaal kopen en aanvullen met 100 stickers om zo één van de 50.000 tickets voor Walibi te bemachtigen.


“De Belg is een rasverzamelaar, daarvan getuigt het succes van onze vorige acties. Met deze actie zijn we fier te kunnen samenwerken met een Belgische partner die bovendien een sterk imago heeft bij het Belgische publiek. Deze actie zal veel gezinnen en al onze klanten kunnen bekoren, want er valt heel wat te winnen”, aldus Sylviane Bockourt, directeur marketing van Carrefour Belgium.

Ieder zijn primeur

Hoewel verzamelacties al jaren schering en inslag zijn in de hele supermarktsector, gewagen Carrefour en Walibi toch van een ‘primeur’, want “nooit eerder is een Belgische creatie het onderwerp geweest van zo’n grote actie,” klinkt het bij Oliver Snyers, directeur marketing van Walibi. “We zijn erg blij dat Carrefour zo veel vertrouwen heeft in deze personages, dat ze er met al hun ervaring voor gaan zorgen dat er binnenkort in honderdduizenden huiskamers met de Walibi-kaarten wordt gespeeld.”

Dagtickets te winnen

Naast het verzamelplezier zijn er ook heel wat prijzen te winnen. Zo levert een volgekleefd stickeralbum voor de eerste 50.000 gelukkigen een gratis dagticket op (en indien gewenst vier extra dagtickets tegen verlaagd tarief) voor Walibi, Aqualibi of Bellewaerde Park (eigendom van dezelfde groep Compagnie des Alpes).


De spaaractie loopt van 6 april tot en met 28 juni en zal in verschillende fases verlopen. Ook deze keer zullen er ruilbeurzen worden georganiseerd, zodat iedereen de kans krijgt om zijn of haar album compleet te krijgen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Carrefour zet punt achter moeilijk jaar

17/01/2018

Ondanks verbetering in het vierde kwartaal heeft de groep Carrefour een bijzonder moeilijk jaar achter de rug. Ook in België kon de retailer niet groeien. Het is nu uitkijken naar de maatregelen die CEO Bompard volgende week aankondigt.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

AB InBev doet twee Duitse bieren van de hand

17/01/2018

AB InBev doet met Diebels en Hasseröder twee Duitse biermerken van de hand. Die komen nu, samen met hun brouwerijen, in bezit van het investeringsfonds CKCF. Dat wil meer investeren in de twee bieren.

Back to top