Carrefour in zee met Walibi

Carrefour in zee met Walibi

Vanaf 6 april verspreiden alle hypermarkten Carrefour, alle supermarkten Carrefour Market/GB en alle buurtwinkels Carrefour Express miljoenen kaarten en stickers over het totaal vernieuwde Walibi. Per aankoopschijf van 25 euro ontvangt de klant één zakje met telkens drie speelkaarten en twee stickers. Daarnaast kan hij extra zakjes sparen door deelnemende producten te kopen.

De Belg is een rasverzamelaar

Tot 28 juni kunnen gezinnen de 101 kaarten verzamelen en er spelletjes mee spelen. Bovendien kunnen ze een exclusief, spannend stripverhaal kopen en aanvullen met 100 stickers om zo één van de 50.000 tickets voor Walibi te bemachtigen.


“De Belg is een rasverzamelaar, daarvan getuigt het succes van onze vorige acties. Met deze actie zijn we fier te kunnen samenwerken met een Belgische partner die bovendien een sterk imago heeft bij het Belgische publiek. Deze actie zal veel gezinnen en al onze klanten kunnen bekoren, want er valt heel wat te winnen”, aldus Sylviane Bockourt, directeur marketing van Carrefour Belgium.

Ieder zijn primeur

Hoewel verzamelacties al jaren schering en inslag zijn in de hele supermarktsector, gewagen Carrefour en Walibi toch van een ‘primeur’, want “nooit eerder is een Belgische creatie het onderwerp geweest van zo’n grote actie,” klinkt het bij Oliver Snyers, directeur marketing van Walibi. “We zijn erg blij dat Carrefour zo veel vertrouwen heeft in deze personages, dat ze er met al hun ervaring voor gaan zorgen dat er binnenkort in honderdduizenden huiskamers met de Walibi-kaarten wordt gespeeld.”

Dagtickets te winnen

Naast het verzamelplezier zijn er ook heel wat prijzen te winnen. Zo levert een volgekleefd stickeralbum voor de eerste 50.000 gelukkigen een gratis dagticket op (en indien gewenst vier extra dagtickets tegen verlaagd tarief) voor Walibi, Aqualibi of Bellewaerde Park (eigendom van dezelfde groep Compagnie des Alpes).


De spaaractie loopt van 6 april tot en met 28 juni en zal in verschillende fases verlopen. Ook deze keer zullen er ruilbeurzen worden georganiseerd, zodat iedereen de kans krijgt om zijn of haar album compleet te krijgen.

 

Vanaf 6 april verspreiden alle hypermarkten Carrefour, alle supermarkten Carrefour Market/GB en alle buurtwinkels Carrefour Express miljoenen kaarten en stickers over het totaal vernieuwde Walibi. Per aankoopschijf van 25 euro ontvangt de klant één zakje met telkens drie speelkaarten en twee stickers. Daarnaast kan hij extra zakjes sparen door deelnemende producten te kopen.

De Belg is een rasverzamelaar

Tot 28 juni kunnen gezinnen de 101 kaarten verzamelen en er spelletjes mee spelen. Bovendien kunnen ze een exclusief, spannend stripverhaal kopen en aanvullen met 100 stickers om zo één van de 50.000 tickets voor Walibi te bemachtigen.


“De Belg is een rasverzamelaar, daarvan getuigt het succes van onze vorige acties. Met deze actie zijn we fier te kunnen samenwerken met een Belgische partner die bovendien een sterk imago heeft bij het Belgische publiek. Deze actie zal veel gezinnen en al onze klanten kunnen bekoren, want er valt heel wat te winnen”, aldus Sylviane Bockourt, directeur marketing van Carrefour Belgium.

Ieder zijn primeur

Hoewel verzamelacties al jaren schering en inslag zijn in de hele supermarktsector, gewagen Carrefour en Walibi toch van een ‘primeur’, want “nooit eerder is een Belgische creatie het onderwerp geweest van zo’n grote actie,” klinkt het bij Oliver Snyers, directeur marketing van Walibi. “We zijn erg blij dat Carrefour zo veel vertrouwen heeft in deze personages, dat ze er met al hun ervaring voor gaan zorgen dat er binnenkort in honderdduizenden huiskamers met de Walibi-kaarten wordt gespeeld.”

Dagtickets te winnen

Naast het verzamelplezier zijn er ook heel wat prijzen te winnen. Zo levert een volgekleefd stickeralbum voor de eerste 50.000 gelukkigen een gratis dagticket op (en indien gewenst vier extra dagtickets tegen verlaagd tarief) voor Walibi, Aqualibi of Bellewaerde Park (eigendom van dezelfde groep Compagnie des Alpes).


De spaaractie loopt van 6 april tot en met 28 juni en zal in verschillende fases verlopen. Ook deze keer zullen er ruilbeurzen worden georganiseerd, zodat iedereen de kans krijgt om zijn of haar album compleet te krijgen.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ex-CEO Delhaize investeert in startup YouMeal

23/11/2017

YouMeal, een startup die het voor restaurantuitbaters mogelijk maakt om hun klanten eenvoudig op de hoogte te brengen van de samenstelling van hun gerechten, heeft 800.000 euro nieuwe fondsen opgehaald.

Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Back to top