De komende vijf jaar wil sappenproducent Pajottenlander de omzet verdrievoudigen. Het bedrijf rekent daarvoor op de ervaring van nieuwe vennoot Christophe Glorieux, die in België merken als Fever-Tree en Red Bull op de kaart zette.
Over de landsgrenzen
Pajottenlander, Belgisch marktleider in de productie en distributie van biologische vruchtensappen, groentesappen en limonades onder de merken Pajottenlander en Fruji, is naar eigen zeggen op weg om zijn omzet op vijf jaar tijd te verdrievoudigen. De komende vijf jaar ambieert het bedrijf, dat vier jaar geleden door voormalig Coolblue-manager Camille Depuydt werd overgenomen, opnieuw een verdrievoudiging van de activiteiten.
Om dit groeitraject te ondersteunen treedt Christophe Glorieux toe als Chief Commercial & Marketing Officer (CCMO) én als vennoot in het kapitaal van Pajottenlander. Hij brengt meer dan twintig jaar ervaring in de drankensector in de Benelux mee, onder meer vanuit zijn vorige rollen bij Jet Import in België, waar hij merken als Fever-Tree en Red Bull op de kaart zette.
“Met de juiste marketingstrategie zullen we de merken Pajottenlander en Fruji verder uitbouwen en gaan we op korte termijn ook over de landsgrenzen heen kijken naar potentiële distributeurs”, zegt hij. Ook toekomstige overnames blijven deel uitmaken van de strategie. “Bedrijven in de sector op zoek naar opvolging mogen ons zeker contacteren,” benadrukt Depuydt.


