Delhaize lanceert iPhone-applicatie

Delhaize lanceert iPhone-applicatie

Delhaize België heeft zopas de eerste volwaardige iPhone-applicatie voor haar winkels en diensten in België gelanceerd. De applicatie is gratis te downloaden via de “App store” van Apple. “Delhaize België is gekend voor haar innovaties. Het is dus niet toevallig dat we deze iPhone-applicatie lanceren. Via onze innovaties willen we het dagelijkse leven van onze klanten vereenvoudigen. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze applicatie een meerwaarde biedt aan de winkelervaring van onze klanten”, zegt Michel Eeckhout, CEO van Delhaize België.

Boodschappenlijstje delen

Applicaties voor de iPhone zijn erg trendy, maar ze zijn niet altijd even nuttig. Deze app heeft echter wel meerwaarde, klinkt het bij Delhaize. Zo kan de klant via zijn iPhone de dichtstbijzijnde winkel lokaliseren en krijgt hij de snelste route op het scherm. Voorts biedt de applicatie een overzicht van alle winkelformules van Delhaize, inclusief winkeladressen en openingsuren. Via de applicatie kan de klant ook een video bekijken over Delhaize Direct, de onlinebesteldienst van de supermarktketen.

 

Een ander voordeel is de digitale Pluskaart, ideaal voor klanten die hun getrouwheidskaart wel eens vergeten. Maar veruit de handigste optie is toch het digitale boodschappenlijstje, dat men zelfs kan delen met andere gezinsleden. Op die manier heeft elk gezinslid altijd het meest volledige boodschappenlijstje bij zich, wie er ook gaat winkelen.

Binnenkort ook voor andere smartphones

Deze applicatie zal in eerste instantie aangeboden worden in de “App store” van Apple. Via dit platform kan de Delhaizeklant de applicatie gratis downloaden. De toepassing is niet alleen geschikt voor de iPhone, maar ook voor de iPad en de iPod Touch. Op korte termijn zal de aangeboden applicatie ook op Android-toestellen en andere smartphones beschikbaar zijn.

 

 

Meer: Case - Retailapps: De toekomst?

Delhaize België heeft zopas de eerste volwaardige iPhone-applicatie voor haar winkels en diensten in België gelanceerd. De applicatie is gratis te downloaden via de “App store” van Apple. “Delhaize België is gekend voor haar innovaties. Het is dus niet toevallig dat we deze iPhone-applicatie lanceren. Via onze innovaties willen we het dagelijkse leven van onze klanten vereenvoudigen. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze applicatie een meerwaarde biedt aan de winkelervaring van onze klanten”, zegt Michel Eeckhout, CEO van Delhaize België.

Boodschappenlijstje delen

Applicaties voor de iPhone zijn erg trendy, maar ze zijn niet altijd even nuttig. Deze app heeft echter wel meerwaarde, klinkt het bij Delhaize. Zo kan de klant via zijn iPhone de dichtstbijzijnde winkel lokaliseren en krijgt hij de snelste route op het scherm. Voorts biedt de applicatie een overzicht van alle winkelformules van Delhaize, inclusief winkeladressen en openingsuren. Via de applicatie kan de klant ook een video bekijken over Delhaize Direct, de onlinebesteldienst van de supermarktketen.

 

Een ander voordeel is de digitale Pluskaart, ideaal voor klanten die hun getrouwheidskaart wel eens vergeten. Maar veruit de handigste optie is toch het digitale boodschappenlijstje, dat men zelfs kan delen met andere gezinsleden. Op die manier heeft elk gezinslid altijd het meest volledige boodschappenlijstje bij zich, wie er ook gaat winkelen.

Binnenkort ook voor andere smartphones

Deze applicatie zal in eerste instantie aangeboden worden in de “App store” van Apple. Via dit platform kan de Delhaizeklant de applicatie gratis downloaden. De toepassing is niet alleen geschikt voor de iPhone, maar ook voor de iPad en de iPod Touch. Op korte termijn zal de aangeboden applicatie ook op Android-toestellen en andere smartphones beschikbaar zijn.

 

 

Meer: Case - Retailapps: De toekomst?

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Twaalfde groeikwartaal op rij voor Walmart

17/08/2017

’s Werelds grootste supermarktketen, het Amerikaanse Walmart, heeft het voorbije kwartaal de analistenverwachtingen overtroffen en legt voor het twaalfde kwartaal op rij mooie groeicijfers voor. Motor was de sterke groei online.

FrieslandCampina doet vruchtendranken van de hand

17/08/2017

Zuivelbedrijf FrieslandCampina heeft zijn vruchtendrankdivisie, waartoe onder andere het merk Appelsientje behoort, van de hand gedaan. Die komt nu in handen van het Nederlandse investeringsbedrijf Standard Investment.

Dick Boer: “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken”

17/08/2017

Een jaar na de fusie van Ahold met Delhaize blikt topman Dick Boer in de Nederlandse zakenkrant FD terug op het voorbije jaar. “We hebben ongelooflijk veel bereikt”, zegt de Nederlander, maar “Delhaize zal een beetje van zijn vrijheid kwijtraken.”

Nieuwe bouwaanvraag voor Lidl in Berchem

17/08/2017

Lidl heeft een aangepaste bouwaanvraag ingediend bij de stad voor een filiaal in Berchem, maar de buurtbewoners blijven vierkant tegen. Berchem is overigens niet het enige Antwerpse project dat Lidl maar niet rond krijgt.

Albert Heijn haalt kazen uit de rekken na dispuut

16/08/2017

Albert Heijn heeft een aantal kazen uit de winkelrekken gehaald na een dispuut met de leverancier. Daardoor zullen de merken Leerdammer, Boursin, La Vache qui rit en Port Salut alvast tijdelijk niet meer te vinden zijn in de winkels.

Carlsberg verhoogt omzet ondanks dalende volumes

16/08/2017

Bij de Deense bierbrouwer Carlsberg is in de eerste helft van het jaar de omzet met 2% gestegen naar 31,8 miljard kroon (4,3 miljard euro). Het slaagde daarin dankzij de betere verkoop van duurdere bieren, zoals Grimbergen.

Back to top