Delhaize lanceert iPhone-applicatie

Delhaize lanceert iPhone-applicatie

Delhaize België heeft zopas de eerste volwaardige iPhone-applicatie voor haar winkels en diensten in België gelanceerd. De applicatie is gratis te downloaden via de “App store” van Apple. “Delhaize België is gekend voor haar innovaties. Het is dus niet toevallig dat we deze iPhone-applicatie lanceren. Via onze innovaties willen we het dagelijkse leven van onze klanten vereenvoudigen. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze applicatie een meerwaarde biedt aan de winkelervaring van onze klanten”, zegt Michel Eeckhout, CEO van Delhaize België.

Boodschappenlijstje delen

Applicaties voor de iPhone zijn erg trendy, maar ze zijn niet altijd even nuttig. Deze app heeft echter wel meerwaarde, klinkt het bij Delhaize. Zo kan de klant via zijn iPhone de dichtstbijzijnde winkel lokaliseren en krijgt hij de snelste route op het scherm. Voorts biedt de applicatie een overzicht van alle winkelformules van Delhaize, inclusief winkeladressen en openingsuren. Via de applicatie kan de klant ook een video bekijken over Delhaize Direct, de onlinebesteldienst van de supermarktketen.

 

Een ander voordeel is de digitale Pluskaart, ideaal voor klanten die hun getrouwheidskaart wel eens vergeten. Maar veruit de handigste optie is toch het digitale boodschappenlijstje, dat men zelfs kan delen met andere gezinsleden. Op die manier heeft elk gezinslid altijd het meest volledige boodschappenlijstje bij zich, wie er ook gaat winkelen.

Binnenkort ook voor andere smartphones

Deze applicatie zal in eerste instantie aangeboden worden in de “App store” van Apple. Via dit platform kan de Delhaizeklant de applicatie gratis downloaden. De toepassing is niet alleen geschikt voor de iPhone, maar ook voor de iPad en de iPod Touch. Op korte termijn zal de aangeboden applicatie ook op Android-toestellen en andere smartphones beschikbaar zijn.

 

 

Meer: Case - Retailapps: De toekomst?

Delhaize België heeft zopas de eerste volwaardige iPhone-applicatie voor haar winkels en diensten in België gelanceerd. De applicatie is gratis te downloaden via de “App store” van Apple. “Delhaize België is gekend voor haar innovaties. Het is dus niet toevallig dat we deze iPhone-applicatie lanceren. Via onze innovaties willen we het dagelijkse leven van onze klanten vereenvoudigen. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze applicatie een meerwaarde biedt aan de winkelervaring van onze klanten”, zegt Michel Eeckhout, CEO van Delhaize België.

Boodschappenlijstje delen

Applicaties voor de iPhone zijn erg trendy, maar ze zijn niet altijd even nuttig. Deze app heeft echter wel meerwaarde, klinkt het bij Delhaize. Zo kan de klant via zijn iPhone de dichtstbijzijnde winkel lokaliseren en krijgt hij de snelste route op het scherm. Voorts biedt de applicatie een overzicht van alle winkelformules van Delhaize, inclusief winkeladressen en openingsuren. Via de applicatie kan de klant ook een video bekijken over Delhaize Direct, de onlinebesteldienst van de supermarktketen.

 

Een ander voordeel is de digitale Pluskaart, ideaal voor klanten die hun getrouwheidskaart wel eens vergeten. Maar veruit de handigste optie is toch het digitale boodschappenlijstje, dat men zelfs kan delen met andere gezinsleden. Op die manier heeft elk gezinslid altijd het meest volledige boodschappenlijstje bij zich, wie er ook gaat winkelen.

Binnenkort ook voor andere smartphones

Deze applicatie zal in eerste instantie aangeboden worden in de “App store” van Apple. Via dit platform kan de Delhaizeklant de applicatie gratis downloaden. De toepassing is niet alleen geschikt voor de iPhone, maar ook voor de iPad en de iPod Touch. Op korte termijn zal de aangeboden applicatie ook op Android-toestellen en andere smartphones beschikbaar zijn.

 

 

Meer: Case - Retailapps: De toekomst?

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

‘Back to the future’ in food met Jean-Pierre Roelands

17/11/2017

In food gaan we ‘back to the future’, gelooft Jean-Pierre Roelands, die meer dan 20 jaar lang commercieel directeur van de Colruyt Group was en exclusief op de RetailDetail Night zijn visie op de toekomt van foodretail deelt.

 

"Onthaalmoeder wordt winkelier"

17/11/2017

Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap overwogen, op zoek naar franchisenemers om het pand uit te baten en zo hebben we elkaar gevonden."

Delhaize schenkt zeven miljoen maaltijden weg

17/11/2017

Tegen 2020 wil Delhaize de helft van haar onverkochte voedingsproducten kunnen schenken aan sociale verenigingen. Daarmee zet de supermarktketen een tandje bij in de strijd tegen voedselverspilling.

RetailDetail Food #25 staat online

17/11/2017

Hoe gaan foodwinkeliers om met agressieve klanten in de winkel? Dat is één van de thema’s in het 25e nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers.

Back to top