Delhaize lanceert iPhone-applicatie

Delhaize lanceert iPhone-applicatie

Delhaize België heeft zopas de eerste volwaardige iPhone-applicatie voor haar winkels en diensten in België gelanceerd. De applicatie is gratis te downloaden via de “App store” van Apple. “Delhaize België is gekend voor haar innovaties. Het is dus niet toevallig dat we deze iPhone-applicatie lanceren. Via onze innovaties willen we het dagelijkse leven van onze klanten vereenvoudigen. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze applicatie een meerwaarde biedt aan de winkelervaring van onze klanten”, zegt Michel Eeckhout, CEO van Delhaize België.

Boodschappenlijstje delen

Applicaties voor de iPhone zijn erg trendy, maar ze zijn niet altijd even nuttig. Deze app heeft echter wel meerwaarde, klinkt het bij Delhaize. Zo kan de klant via zijn iPhone de dichtstbijzijnde winkel lokaliseren en krijgt hij de snelste route op het scherm. Voorts biedt de applicatie een overzicht van alle winkelformules van Delhaize, inclusief winkeladressen en openingsuren. Via de applicatie kan de klant ook een video bekijken over Delhaize Direct, de onlinebesteldienst van de supermarktketen.

 

Een ander voordeel is de digitale Pluskaart, ideaal voor klanten die hun getrouwheidskaart wel eens vergeten. Maar veruit de handigste optie is toch het digitale boodschappenlijstje, dat men zelfs kan delen met andere gezinsleden. Op die manier heeft elk gezinslid altijd het meest volledige boodschappenlijstje bij zich, wie er ook gaat winkelen.

Binnenkort ook voor andere smartphones

Deze applicatie zal in eerste instantie aangeboden worden in de “App store” van Apple. Via dit platform kan de Delhaizeklant de applicatie gratis downloaden. De toepassing is niet alleen geschikt voor de iPhone, maar ook voor de iPad en de iPod Touch. Op korte termijn zal de aangeboden applicatie ook op Android-toestellen en andere smartphones beschikbaar zijn.

 

 

Meer: Case - Retailapps: De toekomst?

Delhaize België heeft zopas de eerste volwaardige iPhone-applicatie voor haar winkels en diensten in België gelanceerd. De applicatie is gratis te downloaden via de “App store” van Apple. “Delhaize België is gekend voor haar innovaties. Het is dus niet toevallig dat we deze iPhone-applicatie lanceren. Via onze innovaties willen we het dagelijkse leven van onze klanten vereenvoudigen. We zijn er dan ook van overtuigd dat deze applicatie een meerwaarde biedt aan de winkelervaring van onze klanten”, zegt Michel Eeckhout, CEO van Delhaize België.

Boodschappenlijstje delen

Applicaties voor de iPhone zijn erg trendy, maar ze zijn niet altijd even nuttig. Deze app heeft echter wel meerwaarde, klinkt het bij Delhaize. Zo kan de klant via zijn iPhone de dichtstbijzijnde winkel lokaliseren en krijgt hij de snelste route op het scherm. Voorts biedt de applicatie een overzicht van alle winkelformules van Delhaize, inclusief winkeladressen en openingsuren. Via de applicatie kan de klant ook een video bekijken over Delhaize Direct, de onlinebesteldienst van de supermarktketen.

 

Een ander voordeel is de digitale Pluskaart, ideaal voor klanten die hun getrouwheidskaart wel eens vergeten. Maar veruit de handigste optie is toch het digitale boodschappenlijstje, dat men zelfs kan delen met andere gezinsleden. Op die manier heeft elk gezinslid altijd het meest volledige boodschappenlijstje bij zich, wie er ook gaat winkelen.

Binnenkort ook voor andere smartphones

Deze applicatie zal in eerste instantie aangeboden worden in de “App store” van Apple. Via dit platform kan de Delhaizeklant de applicatie gratis downloaden. De toepassing is niet alleen geschikt voor de iPhone, maar ook voor de iPad en de iPod Touch. Op korte termijn zal de aangeboden applicatie ook op Android-toestellen en andere smartphones beschikbaar zijn.

 

 

Meer: Case - Retailapps: De toekomst?

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ekoplaza test webshop voor Belgische klanten

26/06/2017

De Nederlandse supermarktketen Ekoplaza is gestart met een test rond de online verkoop aan Belgische klanten. Net als in Nederland worden de bestellingen gewoon aan huis geleverd. Fysieke vestigingen komen er nog niet in België.

50 banen op de tocht bij Mondelez in Rhisnes

26/06/2017

Bij de fabriek van voedingsproducent Mondelez in Rhisnes, in de provincie Namen, hebben de werknemers het werk neergelegd. Ze doen dat naar aanleiding van een herstructurering, waarbij 50 van de 431 jobs zouden verdwijnen.

Mobiele supermarkt zonder werknemers uitgetest in Shanghai

26/06/2017

In Shanghai, één van de grootste steden van China, is een proefproject gestart met een mobiele supermarkt die volledig autonoom werkt. Wheelys Moby Mart is 24 uur per dag geopend en moet makkelijk inzetbaar zijn.

Verkoop gespecialiseerde voedingswinkels blijft dalen

26/06/2017

De verkoop bij gespecialiseerde voedingswinkels is het voorbije anderhalf jaar bijna constant gedaald in België. Het voorbije jaar daalde de verkoop met 5,4% en in de laatste twintig jaar gaat het zelfs over een terugval van 40%.

Opinie: Grotere zorgen om Colruyt dan om Ahold Delhaize

23/06/2017

Zowel Ahold Delhaize als Colruyt kregen ferme klappen op de beurs: beleggers lijken het vertrouwen in supermarktaandelen helemaal kwijt. Maar de ene retailer is de andere niet: Ahold Delhaize lijkt er bovenop te komen, Colruyt heeft zorgen. 

Kassaloze supermarkt Amazon nog altijd niet open

23/06/2017

Amazon Go, de kassaloze supermarkt van het internetbedrijf, is nog steeds niet geopend voor het grote publiek. Nu verlaat bovendien ook een van de directeuren die achter de winkel Amazon. 

Back to top