HelloFresh lanceert app voor bestellingen en recepten

HelloFresh lanceert app voor bestellingen en recepten

HelloFresh lanceert een eigen app voor iPhone en iPad om zijn klanten meer flexibiliteit te geven en ze bestellingen via de app laten te beheren. De app geeft ook toegang tot de collectie recepten.

"Afstandsbediening"

Maartje Frederiks, oprichter van HelloFresh in Nederland en België, vergelijkt de app met de tv-afstandbediening: “Met de app reiken we onze klanten eigenlijk een afstandsbediening aan voor het avondeten. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om maaltijden te bestellen en te koken”, klinkt het. Voorlopig kunnen wel alleen Apple-gebruikers de app instaleren, de versie voor Android is voor later.

 

Klanten kunnen makkelijk het bezorgschema van hun box aanpassen, hun favoriete bezorgdata en -tijden aangeven en de persoonlijke gegevens aanpassen. Tijdens het koken kunnen klanten én niet-klanten honderden recepten raadplegen, die dan stap voor stap gevolgd kunnen worden. Bovendien linkt de app de voedingswaarde van de klaargemaakte maaltijd aan de gezondheidsapp van Apple.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belangrijkste merken vorig jaar 4 procent duurder geworden

20/09/2017

De tien belangrijkste merken in de supermarkten zijn vorig jaar met 4,2 procent duurder geworden ten opzichte van een jaar eerder. Daarmee stijgen de prijzen in ons land veel sneller dan in de buurlanden. Het prijsverschil tussen huismerken en A-merken is ook nergens groter.

Colruyt lanceert digitaal platform voor voedingskeuzehulp

20/09/2017

De Colruyt Group lanceert vandaag het nieuwe digitale platform ‘Productzoeker’ met alle mogelijke informatie over de voedingsproducten van de huismerken binnen de groep. Zo moeten klanten eenvoudiger de juiste dieetkeuzes kunnen maken.

Koffiemaker Miko groeit sterk

20/09/2017

De Turnhoutse koffie- en kunststofgroep Miko is in de eerste helft van het jaar met meer dan 12% gegroeid en is goed op weg om zo voor de eerste keer een jaaromzet van meer dan 200 miljoen euro te halen.

Spadel investeert 12,8 miljoen in Spa Monopole

20/09/2017

De groep Spadel gaat 12,8 miljoen euro investeren in de bottelarij Spa Monopole. Daar komt een volledige nieuwe bottelingslijn om de groei van de gearomatiseerde waters op te vangen. De uitbreiding moet in februari 2018 klaar zijn.

Alpro schrapt Amerikaanse sojabonen

19/09/2017

Sojadrankenfabrikant Alpro koopt zijn sojabonen alleen nog bij producenten in Europa en Canada, om er zeker van te zijn dat ze niet genetisch gemodificeerd zijn. Bonen uit de VS komen er niet meer in, Nederland plukt mee de vruchten.

Wat zijn de gevolgen van de nieuwe voedingsdriehoek voor de industrie?

19/09/2017

Het Vlaams Instituut Gezond Leven heeft een nieuwe voedingsdriehoek voorgesteld. De aangepaste driehoek sluit beter aan bij de huidige ideeën over gezond eten, maar de voedingsindustrie vreest voor negatieve gevolgen.

Back to top