Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn | RetailDetail

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn
Foto's RetailDetail

Op 4 oktober opende Albert Heijn België zijn Aziatische pop-upwinkel Chop Chop, in de Antwerpse Nationalestraat. Liefhebbers moeten snel zijn: de winkel zal maar tot 28 oktober openblijven.

200 referenties

“Thais in 15 minuten op tafel”, en “Het Oosten in 1, 2, 3 op je bord”: dat zijn de beloftes die Albert Heijn maakt in zijn nieuwste pop-upproject. Chop Chop is een winkel, geen horecagelegenheid. Wel is er een keukentje voorzien waar een kok proevertjes bereidt. De pop-up laat consumenten op deze manier kennismaken met eenvoudige Aziatische recepten zoals spring rolls, curries of noedelsalade. Daarbij ligt de nadruk op gemak: klanten vinden er meteen alle ingrediënten om de gerechten thuis snel te bereiden. 

 

Met Chop Chop wil Albert Heijn zijn Aziatische assortiment promoten. De retailer heeft naar eigen zeggen immers het meest uitgebreide Oosterse aanbod van alle supermarktketens: de winkel verkoopt wel 200 referenties. Daaronder veel producten van de huismerken Albert Heijn en AH Excellent, maar ook bekende Oosterse A-merken als Kikkoman, Go-Tan, Conimex en Saitaku. Naast authentiek Oosterse ingrediënten vind je in de schappen ook wel enkele basisingrediënten zoals eieren, bloem of gepelde tomaten. 

 

Chop Chop is open van woensdag tot vrijdag van 12u tot 19u en op zaterdag van 13u tot 20u. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.