Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn | RetailDetail

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn

Kijk binnen bij Chop Chop, de pop-up van Albert Heijn
Foto's RetailDetail

Op 4 oktober opende Albert Heijn België zijn Aziatische pop-upwinkel Chop Chop, in de Antwerpse Nationalestraat. Liefhebbers moeten snel zijn: de winkel zal maar tot 28 oktober openblijven.

200 referenties

“Thais in 15 minuten op tafel”, en “Het Oosten in 1, 2, 3 op je bord”: dat zijn de beloftes die Albert Heijn maakt in zijn nieuwste pop-upproject. Chop Chop is een winkel, geen horecagelegenheid. Wel is er een keukentje voorzien waar een kok proevertjes bereidt. De pop-up laat consumenten op deze manier kennismaken met eenvoudige Aziatische recepten zoals spring rolls, curries of noedelsalade. Daarbij ligt de nadruk op gemak: klanten vinden er meteen alle ingrediënten om de gerechten thuis snel te bereiden. 

 

Met Chop Chop wil Albert Heijn zijn Aziatische assortiment promoten. De retailer heeft naar eigen zeggen immers het meest uitgebreide Oosterse aanbod van alle supermarktketens: de winkel verkoopt wel 200 referenties. Daaronder veel producten van de huismerken Albert Heijn en AH Excellent, maar ook bekende Oosterse A-merken als Kikkoman, Go-Tan, Conimex en Saitaku. Naast authentiek Oosterse ingrediënten vind je in de schappen ook wel enkele basisingrediënten zoals eieren, bloem of gepelde tomaten. 

 

Chop Chop is open van woensdag tot vrijdag van 12u tot 19u en op zaterdag van 13u tot 20u. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.

Listeriabesmetting brengt Greenyard in problemen

16/07/2018

Groentenproducent Greenyard ligt onder vuur na een listeriabesmetting in zijn Hongaarse fabriek. Het bedrijf zegt alle nodige maatregelen te nemen, maar de beurskoers keldert.

Eerste OKay met Collect&Go-afhaalpunt opent in Heusden

16/07/2018

OKay, de buurtsupermarkt van Colruyt Group, opent een eerste vestiging met Collect&Go-afhaalpunt in Heusden. De nieuwe vestiging test de afhaalservice, die bij succes ook naar andere OKay-winkels wordt uitgerold.