Lidl lokt toekomstige werknemers naar de film

Lidl lokt toekomstige werknemers naar de film

De supermarktketen Lidl organiseert op zaterdag 7 februari een jobdag in het Antwerpse Metropolis-cinemacomplex. Wie afkomt op een van de 41 vacatures krijgt er meteen twee cinematickets bovenop.

Supermarktketen wil 41 vacatures invullen

Lidl wil via het evenement 7 filiaalleiders en 34 assistent-filiaalleiders aanwerven voor Groot-Antwerpen, het Waasland en Vlaams-Brabant. Het gaat om mensen die verantwoordelijk zijn voor het aansturen van het winkelteam en voor het realiseren van goede omzetcijfers.

 

Van de kandidaat-filiaalleiders verwacht Lidl dat ze een diploma van bachelor kunnen voorleggen of een gelijkwaardige ervaring kunnen bewijzen. Voor de assistent-filiaalleiders volstaat een afgeronde middelbare opleiding en enige leidinggevende ervaring - bijvoorbeeld als teamleider - bij voorkeur in de retail. Zij zullen vooral in het winkelpunt zelf worden ingezet, waar ze een verlengstuk zijn van de filiaalleiders.

 

Lidl zal op het evenement meer informatie geven over de openstaande functies en sollicitatiegesprekken afnemen. Wie eraan deelneemt, krijgt alvast een duo cinematicket. Op die manier willen we de lijn leggen met de aangename werksfeer bij Lidl, heet het. Lidl stelt in België zowat 5.300 mensen tewerk, van wie 3.000 met een verkoopopdracht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top