Lidl lokt toekomstige werknemers naar de film | RetailDetail

Lidl lokt toekomstige werknemers naar de film

Lidl lokt toekomstige werknemers naar de film

De supermarktketen Lidl organiseert op zaterdag 7 februari een jobdag in het Antwerpse Metropolis-cinemacomplex. Wie afkomt op een van de 41 vacatures krijgt er meteen twee cinematickets bovenop.

Supermarktketen wil 41 vacatures invullen

Lidl wil via het evenement 7 filiaalleiders en 34 assistent-filiaalleiders aanwerven voor Groot-Antwerpen, het Waasland en Vlaams-Brabant. Het gaat om mensen die verantwoordelijk zijn voor het aansturen van het winkelteam en voor het realiseren van goede omzetcijfers.

 

Van de kandidaat-filiaalleiders verwacht Lidl dat ze een diploma van bachelor kunnen voorleggen of een gelijkwaardige ervaring kunnen bewijzen. Voor de assistent-filiaalleiders volstaat een afgeronde middelbare opleiding en enige leidinggevende ervaring - bijvoorbeeld als teamleider - bij voorkeur in de retail. Zij zullen vooral in het winkelpunt zelf worden ingezet, waar ze een verlengstuk zijn van de filiaalleiders.

 

Lidl zal op het evenement meer informatie geven over de openstaande functies en sollicitatiegesprekken afnemen. Wie eraan deelneemt, krijgt alvast een duo cinematicket. Op die manier willen we de lijn leggen met de aangename werksfeer bij Lidl, heet het. Lidl stelt in België zowat 5.300 mensen tewerk, van wie 3.000 met een verkoopopdracht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt haalt producten Nestlé uit de rekken

21/02/2018

Colruyt heeft minstens 18 producten van Nestlé uit de winkelrekken gehaald. Beide partijen zijn immers niet tot een akkoord gekomen over de prijzen en dus worden de producten tijdelijk niet meer verkocht bij Colruyt.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Back to top