Lunch Garden opent 71e restaurant in Hannuit | RetailDetail

Lunch Garden opent 71e restaurant in Hannuit

Lunch Garden opent 71e restaurant in Hannuit

Vandaag opent restaurantketen Lunch Garden in Hannuit een nieuwe vestiging. Het is het 71e restaurant van de keten in België en het 24e dat in franchise zal uitgebaat worden.

"Buurt in ontwikkeling"

Het restaurant heeft een oppervlakte van 560 m² en zal maximaal plaats bieden aan 201 klanten. De Lunch Garden is te vinden vlak naast de nieuwe Intermarché in Hannuit.

 

"Wij geloven zeer sterk in het succes van dit nieuwe restaurant, vooral vanwege de uitstekende ligging naast de nieuwe Intermarché, in een buurt in volle ontwikkeling", aldus general manager Annick Van Overstraeten.

 

De Lunch Garden in Hannuit is ingericht volgens het vernieuwde concept waarmee alle nieuwe en gerenoveerde restaurants worden ingericht. Daarbij werd het interieur gemoderniseerd en werden de verschillende selfservice faciliteiten aangepakt, zodat klanten onder andere eenvoudiger hun menu kunnen vinden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.