Lunch Garden opent 71e restaurant in Hannuit

Lunch Garden opent 71e restaurant in Hannuit

Vandaag opent restaurantketen Lunch Garden in Hannuit een nieuwe vestiging. Het is het 71e restaurant van de keten in België en het 24e dat in franchise zal uitgebaat worden.

"Buurt in ontwikkeling"

Het restaurant heeft een oppervlakte van 560 m² en zal maximaal plaats bieden aan 201 klanten. De Lunch Garden is te vinden vlak naast de nieuwe Intermarché in Hannuit.

 

"Wij geloven zeer sterk in het succes van dit nieuwe restaurant, vooral vanwege de uitstekende ligging naast de nieuwe Intermarché, in een buurt in volle ontwikkeling", aldus general manager Annick Van Overstraeten.

 

De Lunch Garden in Hannuit is ingericht volgens het vernieuwde concept waarmee alle nieuwe en gerenoveerde restaurants worden ingericht. Daarbij werd het interieur gemoderniseerd en werden de verschillende selfservice faciliteiten aangepakt, zodat klanten onder andere eenvoudiger hun menu kunnen vinden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Meer buurtsupermarkten de hele dag open op zondag?

15/01/2018

Buurtwinkels met meer dan vijf medewerkers moeten op zondag de hele dag open kunnen blijven, vindt het NSZ. De zelfstandigenvereniging pleit ervoor om de personeelslimiet op te trekken naar tien. Maar dat is minder evident dan het klinkt, zegt Unizo.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Biscuiterie Seghers neemt Nederlandse Euro Patisserie over

15/01/2018

Koekjesbakkerij Biscuiterie Seghers uit Temse neemt zijn Nederlandse sectorgenoot Euro Patisserie over. De nieuwe groep wordt een van de tien grootste koekjesproducenten in de Benelux.

Back to top