Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app | RetailDetail

Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britten kunnen kassaloos shoppen bij Sainsbury’s

14/08/2018

Ook bij de Britse supermarktketen Sainsbury’s loopt nu een proefproject met mobiel scannen en betalen: met behulp van hun smartphone kunnen klanten boodschappen doen zonder langs de kassa te hoeven.

HelloFresh gaat toch nog niet voor winst

14/08/2018

Hoewel HelloFresh winst had beloofd voor het einde van dit jaar, geeft de leverancier van maaltijdboxen nu toch de voorkeur aan nieuwe investeringen. Na een sterk tweede kwartaal gaat het bedrijf voor extra groei in de Verenigde Staten.

Kassaloos shoppen en betalen nu ook naar OKay

13/08/2018

Na de Spar-winkels van Colruyt Group kan je nu ook kassaloos winkelen bij OKay en OKay Compact. Met de app ‘Scan. Pay. Go.’ lopen shoppers de winkel uit zonder nog aan een kassa aan te hoeven schuiven.

United Petfood blijft op overnamepad

09/08/2018

United Petfood, fabrikant van honden- en kattenbrokken en hofleverancier van menig huismerk van supermarkten, rijgt de overnames aan elkaar. Een maand na de overname van een Spaanse concurrent doen de Gentenaars dat kunstje nog eens over in Roemenië.

AB InBev wil Afrika aan de drank krijgen

09/08/2018

Het groeipotentieel van AB InBev ligt in Afrika. De brouwerij heeft hoge verwachtingen van het continent: de welvaart en de bevolking, die steeds vaker een biertje lust, groeien er snel. 

Concurrentiewaakhond eist uitleg rond comeback Albert Heijn in Lokeren

09/08/2018

De Belgische Mededingingsautoriteit heeft Ahold Delhaize om informatie gevraagd nu dochter Albert Heijn nog dit jaar een winkel in Lokeren zal openen. Eerder moest het supermarktconcern zijn vestiging daar immers sluiten om groen licht te krijgen voor de megafusie.