Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Back to top