Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app | RetailDetail

Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.