Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Mobiel shoppen bij Delhaize met vernieuwde iPhone-app

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Al dit voorjaar lanceerde Delhaize zijn eigen iPhone-applicatie. Nu lanceert de supermarktketen een grondig vernieuwde – en stukken volledigere – versie van de app. Met de uitbreiding maakt Delhaize mobiel shoppen eindelijk echt mogelijk.

Delhaize Direct mobiel

In de nieuwe versie van de mobiele applicatie is het Delhaize Direct-systeem van de retailer rechtstreeks vertaald naar de smartphone. Op het werk, op de trein, op café, of om het even waar kan de iPhonegebruiker vanaf nu zijn bestellingen plaatsen bij de supermarktketen. De applicatie laat toe om het volledige productaanbod te bekijken, sinds kort zelfs met inbegrip van speciale aanbiedingen en promoties, boodschappenlijstjes aan te maken en bestellingen te plaatsen.


Aangezien het systeem met een login werkt en de data niet gebonden zijn aan de smartphone, maar centraal bewaard en gesynchroniseerd worden, kan het hele gezin gebruik maken van de applicatie. “Om maar een voorbeeld te geven: de vrouw maakt ’s avonds het boodschappenlijstje op de iPhone en als de man de dag daarna boodschappen gaat doen kan hij op zijn iPhone hetzelfde boodschappenlijstje raadplegen”, licht woordvoerder Roel Dekelver toe.

Meerdere opties

Ook de vroegere functionaliteiten van de applicatie zijn uiteraard bewaard gebleven. Zo heeft de applicatie nog steeds een store locator en een geïntegreerde barcode scanner. Behalve door manueel te bladeren doorheen het aanbod, kan dus ook met een simpele scan een nieuw pak koffiefilters of een volle pot choco worden besteld.


Tot nu toe is het systeem enkel nog maar beschikbaar voor iPhone, maar Delhaize belooft nog dit jaar de applicatie ook voor Androidtoestellen en andere smartphones toegankelijk te maken.

{youtubejw}-vtE9ix2sZM{/youtubejw}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Carrefour schrapt duizenden jobs ten voordele van e-commerce

23/01/2018

De Franse hypermarktgroep Carrefour gaat enkele duizenden werknemers op straat zetten, kondigde CEO Alexandre Bompard vandaag aan. Dankzij een nieuw transformatieplan, met nadruk op e-commerce, wil Carrefour "wereldleider in voedseltransitie" worden.

Unilever schrapt banen bij Belgisch retailsalesteam

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar team van winkelvertegenwoordigers. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zo hard groeit Amazon in food

22/01/2018

E-commerce vertegenwoordigt nog steeds een beperkt aandeel in de foodverkopen, maar de Amerikaanse én Europese groeicijfers van Amazon voor het jaar 2017 ogen bepaald indrukwekkend. Is het kantelpunt nabij?

Amazon opent eerste winkel zonder kassa’s voor grote publiek

22/01/2018

Amazon opent vandaag in Seattle, nabij zijn hoofdkantoor, de eerste winkel zonder kassa’s voor het grote publiek. Het was al langer bezig met een test bij het eigen personeel, maar nu krijgt dus iedereen toegang.

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Back to top