Muzieksite van Delhaize crasht door succes spaaractie

Muzieksite van Delhaize crasht door succes spaaractie

De nieuwe spaaractie van Delhaize, waarbij de klant per schijf van 20 euro een zakje met drie kaarten krijgt waarmee hij dan online liedjes kan kopen of foto's van bekende sterren kan sparen, is zo'n groot succes dat de website zaterdag is gecrasht. "Wegens het grote aantal bezoekers moesten we bij momenten delen van de website uitschakelen. En zelfs dan verliep het nog erg traag", bevestigde woordvoerder Roel Dekelver.

Star & Tunes

De actie, die pas donderdag van start ging, beleefde zaterdag haar eerste topdag. "Donderdag en vrijdag kon de site de bezoekersstroom nog aan. Maar omdat zaterdag een topdag is voor de supermarkt, hebben we dan erg veel zakjes uitgedeeld en zijn veel mensen liedjes gaan downloaden. Voor exacte cijfers is het nog wel iets te vroeg", aldus de Delhaize-woordvoerder. De "Star & Tunes"-spaaractie loopt nog tot 7 december. Delhaize biedt 13 miljoen gratis downloads aan.

De nieuwe spaaractie van Delhaize, waarbij de klant per schijf van 20 euro een zakje met drie kaarten krijgt waarmee hij dan online liedjes kan kopen of foto's van bekende sterren kan sparen, is zo'n groot succes dat de website zaterdag is gecrasht. "Wegens het grote aantal bezoekers moesten we bij momenten delen van de website uitschakelen. En zelfs dan verliep het nog erg traag", bevestigde woordvoerder Roel Dekelver.

Star & Tunes

De actie, die pas donderdag van start ging, beleefde zaterdag haar eerste topdag. "Donderdag en vrijdag kon de site de bezoekersstroom nog aan. Maar omdat zaterdag een topdag is voor de supermarkt, hebben we dan erg veel zakjes uitgedeeld en zijn veel mensen liedjes gaan downloaden. Voor exacte cijfers is het nog wel iets te vroeg", aldus de Delhaize-woordvoerder. De "Star & Tunes"-spaaractie loopt nog tot 7 december. Delhaize biedt 13 miljoen gratis downloads aan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top