Nieuw management bij Desigual Benelux | RetailDetail

Nieuw management bij Desigual Benelux

Nieuw management bij Desigual Benelux

De Spaanse modeketen Desigual heeft Eric Modesto aangeduid als manager van de wholesaledivisie in de Benelux. Hij had al drie jaar de leiding over de Franse divisie van Desigual.

Area manager

Modesto stelde prompt Frederik Raison aan als area manager. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan Modesto en zal naast de Benelux ook verantwoordelijk zijn voor de multibrandwinkels in het noorden van Frankrijk.

 

Raison werkte eerder voor Clarks, Hugo Boss en Van Gils. Sinds 2007 was hij aan de slag bij Esprit, waar hij instond voor de mannencollectie en de belangrijkste accounts in België.

 

Desigual heeft zes eigen winkels in België en verkoopt daarnaast zijn kledij ook nog eens bij ongeveer 250 multibrandwinkels. In Nederland heeft het Spaanse merk twee eigen winkels, maar geeft verder geen cijfers vrij over het aantal andere Nederlandse winkels waar de collecties worden verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.