Nieuw management bij Desigual Benelux

Nieuw management bij Desigual Benelux

De Spaanse modeketen Desigual heeft Eric Modesto aangeduid als manager van de wholesaledivisie in de Benelux. Hij had al drie jaar de leiding over de Franse divisie van Desigual.

Area manager

Modesto stelde prompt Frederik Raison aan als area manager. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan Modesto en zal naast de Benelux ook verantwoordelijk zijn voor de multibrandwinkels in het noorden van Frankrijk.

 

Raison werkte eerder voor Clarks, Hugo Boss en Van Gils. Sinds 2007 was hij aan de slag bij Esprit, waar hij instond voor de mannencollectie en de belangrijkste accounts in België.

 

Desigual heeft zes eigen winkels in België en verkoopt daarnaast zijn kledij ook nog eens bij ongeveer 250 multibrandwinkels. In Nederland heeft het Spaanse merk twee eigen winkels, maar geeft verder geen cijfers vrij over het aantal andere Nederlandse winkels waar de collecties worden verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent z’n stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Colruyt lanceert maaltijdbox

18/10/2017

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. De kleinste maaltijdbox kost 52 euro, terwijl een iets grotere 59 euro kost. De keten maakt daarbij geen gebruik van een abonnementsformule.

63 banen op de tocht bij Coca-Cola Belgium

18/10/2017

Coca-Cola is van plan om in België 63 van de 2.200 banen te schrappen. De frisdrankenproducent gaat daarover overleg plegen met de vakbonden, om zo veel mogelijk naakte ontslagen te vermijden.

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Back to top