Nieuw management bij Desigual Benelux | RetailDetail

Nieuw management bij Desigual Benelux

Nieuw management bij Desigual Benelux

De Spaanse modeketen Desigual heeft Eric Modesto aangeduid als manager van de wholesaledivisie in de Benelux. Hij had al drie jaar de leiding over de Franse divisie van Desigual.

Area manager

Modesto stelde prompt Frederik Raison aan als area manager. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan Modesto en zal naast de Benelux ook verantwoordelijk zijn voor de multibrandwinkels in het noorden van Frankrijk.

 

Raison werkte eerder voor Clarks, Hugo Boss en Van Gils. Sinds 2007 was hij aan de slag bij Esprit, waar hij instond voor de mannencollectie en de belangrijkste accounts in België.

 

Desigual heeft zes eigen winkels in België en verkoopt daarnaast zijn kledij ook nog eens bij ongeveer 250 multibrandwinkels. In Nederland heeft het Spaanse merk twee eigen winkels, maar geeft verder geen cijfers vrij over het aantal andere Nederlandse winkels waar de collecties worden verkocht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Carrefour: Kies zelf hoeveel je meer betaalt voor ‘faire’ melk

19/02/2018

Naar Frans voorbeeld lanceert Carrefour melk van ‘Het merk van de consument’, een nieuw merk waarvan consumenten zelf de prijs hebben bepaald. De melk gaat 1,05 euro kosten, zodat boeren een grotere marge krijgen.

Back to top