Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid

Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid

De omzet van Sushi Daily, dat sushi aanbiedt in supermarkten (zoals in België in Carrefours), is in 2014 met 50 procent gegroeid ten opzichte van een jaar eerder. Momenteel heeft het bedrijf al meer dan 330 kiosken in Europese supermarkten.

Op stations en luchthavens

Sushi Daily, dat zijn eerste kiosk in 2010 opende in een supermarkt van Carrefour, had in 2014 een omzet van 180 miljoen euro. Ook dit jaar wil het opnieuw minstens 50 nieuwe kiosken openen. Sushi Daily is al te vinden in Frankrijk, Spanje, België, Nederland, Italië en Duitsland.

 

Naast de kiosken in winkels denkt Sushi Daily ook aan vestigingen in stations of op luchthavens. Het probleem is dat die vaak hun eigen werknemers in de kiosken plaatsen, terwijl de werknemers van Sushi Daily een speciale opleiding moeten krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Back to top