Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid

Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid

De omzet van Sushi Daily, dat sushi aanbiedt in supermarkten (zoals in België in Carrefours), is in 2014 met 50 procent gegroeid ten opzichte van een jaar eerder. Momenteel heeft het bedrijf al meer dan 330 kiosken in Europese supermarkten.

Op stations en luchthavens

Sushi Daily, dat zijn eerste kiosk in 2010 opende in een supermarkt van Carrefour, had in 2014 een omzet van 180 miljoen euro. Ook dit jaar wil het opnieuw minstens 50 nieuwe kiosken openen. Sushi Daily is al te vinden in Frankrijk, Spanje, België, Nederland, Italië en Duitsland.

 

Naast de kiosken in winkels denkt Sushi Daily ook aan vestigingen in stations of op luchthavens. Het probleem is dat die vaak hun eigen werknemers in de kiosken plaatsen, terwijl de werknemers van Sushi Daily een speciale opleiding moeten krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zwak eerste kwartaal voor General Mills

21/09/2017

De Amerikaanse voedingsproducent General Mills, bekend van merken als Yoplait, Cheerios en Häagen-Dazs, heeft er een teleurstellend kwartaal op zitten. Zowel de omzet als de winst ging achteruit.

Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis

21/09/2017

De Carrefour Market aan de Groenplaats in Antwerpen is in een volledig nieuw jasje gestoken, met aandacht voor milieu en doorstroming. Bijzonder is dat de winkel voortaan binnen het uur aan huis levert bij zijn klanten.

Voedingsproducenten willen houdbaarheidsdatum duidelijker aangeven

21/09/2017

Een groep van 400 voedingsproducenten, die samen actief zijn in meer dan zeventig landen, wil tegen 2020 de aanduiding van de houdbaarheidsdatum op verpakkingen vereenvoudigen en zo voedselverspilling tegengaan.

Carrefour Express ziet brood in ‘blurring’

21/09/2017

De proximiteitsformule van Carrefour verkent de mogelijkheden van ‘food to go’ en consumptie ter plaatse. De nieuwste generatie winkels voegt diensten en restauratie toe: het onderscheid tussen retail en horeca vervaagt.

Nieuwe CEO Carrefour wil Hypermarkten op zondag open

21/09/2017

Volgens een van de Fransen vakbonden heeft Alexandre Bombard, de nieuwe CEO van Carrefour, het plan opgevat om de Hypermarkten ook op zondag te openen. Een deel van hen zou mogelijk wel de deuren moeten sluiten.

Belg Olivier Van den Bossche krijgt topfunctie bij Metro

21/09/2017

De Belg Olivier Van den Bossche gaat aan de slag bij het Duitse Metro en krijgt daar een topfunctie. Hij wordt ‘operating partner’ bij Metro Cash & Carry en komt zo aan het hoofd te staan van een aantal landen waar die actief is.

Back to top