Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid | RetailDetail

Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid

Omzet Sushi Daily in 2014 met helft gegroeid

De omzet van Sushi Daily, dat sushi aanbiedt in supermarkten (zoals in België in Carrefours), is in 2014 met 50 procent gegroeid ten opzichte van een jaar eerder. Momenteel heeft het bedrijf al meer dan 330 kiosken in Europese supermarkten.

Op stations en luchthavens

Sushi Daily, dat zijn eerste kiosk in 2010 opende in een supermarkt van Carrefour, had in 2014 een omzet van 180 miljoen euro. Ook dit jaar wil het opnieuw minstens 50 nieuwe kiosken openen. Sushi Daily is al te vinden in Frankrijk, Spanje, België, Nederland, Italië en Duitsland.

 

Naast de kiosken in winkels denkt Sushi Daily ook aan vestigingen in stations of op luchthavens. Het probleem is dat die vaak hun eigen werknemers in de kiosken plaatsen, terwijl de werknemers van Sushi Daily een speciale opleiding moeten krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.