Quetzal start in Nijmegen, Almere en Arnhem | RetailDetail

Quetzal start in Nijmegen, Almere en Arnhem

Quetzal start in Nijmegen, Almere en Arnhem
correct beeld via mail

De Belgische chocoladeketen Quetzal Chocoladebar opent op 12 juli in Nijmegen haar derde Nederlandse vestiging. Daarna volgen Almere (augustus) en Arnhem (september). De formule streeft dit jaar naar een uitrol naar tien vestigingen van Nederland.

Diverse soorten chocolade

Quetzal Chocoladebar brengt producten gebaseerd op diverse soorten chocolade. Op de menukaart staan ongeveer honderd soorten chocolademelk, maar ook chocolade milkshakes, ijs en fruit met chocolade, brownies, wafels, flensjes en andere chocoladeproducten. De formule brengt verder een 'High Choq'-chocoladearrangement, een specialiteit als actie van de maand en tevens koffie, thee, smoothies en andere producten. De chocoladeproducten worden in de Quetzalbars ambachtelijk en duurzaam gemaakt van grondstoffen van Belgische leveranciers.

 

Het chocoladeconcept opende vorig najaar in Amersfoort haar eerste Nederlandse vestiging. Quetzal Chocoladebar heeft verder ook vestigingen in Leuven en Antwerpen (België) en in Chemnitz en Leipzig (Duitsland).

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Carrefour: Kies zelf hoeveel je meer betaalt voor ‘faire’ melk

19/02/2018

Naar Frans voorbeeld lanceert Carrefour melk van ‘Het merk van de consument’, een nieuw merk waarvan consumenten zelf de prijs hebben bepaald. De melk gaat 1,05 euro kosten, zodat boeren een grotere marge krijgen.

Back to top