Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour | RetailDetail

Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily, de sushispecialist die de kiosken in de supermarkten Carrefour Market en Carrefour Planet uitbaat, heeft zopas zijn 300e kiosk geopend. Dit jaar komen er in ons land bovendien nog drie bij en in 2015 wil de groep in Europa "verdubbelen".

Voortaan ook op de Canarische eilanden

Sushi Daily baat al kiosken uit in België, Frankrijk, Spanje, Italië, Nederland en Duitsland en kondigt vandaag de opening aan van zijn 300e kiosk aan in de Carrefour van Las Palmas op de Canarische Eilanden. Het bedrijf werd nochtans pas in 2010 opgericht, maar groeide al snel uit tot marktleider in de sushibereiding in supermarkten.

 

"Ons hoofddoel is om heerlijke en voor iedereen toegankelijke sushi te maken, met een constante kwaliteit en versheid in elk van onze 300 kiosken. Onze grootste triomf is dat we erin geslaagd zijn om alles zeer duurzaam te ontwikkelen, zonder te moeten inboeten aan kwaliteit", verklaart algemeen directeur Bruno Tromeur het succes.

 

Al 41 kiosken in ons land

Momenteel telt Sushi Daily 41 verkooppunten in België, maar nog dit jaar moeten er daar nog drie bijkomen en ook in 2015 staan nieuwe openingen op de agenda. Op Europees niveau heeft Sushi Daily de ambitie om het aantal kiosken in 2015 zelfs te verdubbelen.

 

Alle creaties en specialiteiten van Sushi Daily worden dagelijks ter plaatse bereid, zodat de versheid en de kwaliteit van de producten gegarandeerd is. De kiosken zijn geïntegreerd in het hart van de winkel en bieden met hun open keukenconcept de consument de kans om de expertise en de technische kennis van de sushimeesters te observeren.

algemeen directeur

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.