Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour | RetailDetail

Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily, de sushispecialist die de kiosken in de supermarkten Carrefour Market en Carrefour Planet uitbaat, heeft zopas zijn 300e kiosk geopend. Dit jaar komen er in ons land bovendien nog drie bij en in 2015 wil de groep in Europa "verdubbelen".

Voortaan ook op de Canarische eilanden

Sushi Daily baat al kiosken uit in België, Frankrijk, Spanje, Italië, Nederland en Duitsland en kondigt vandaag de opening aan van zijn 300e kiosk aan in de Carrefour van Las Palmas op de Canarische Eilanden. Het bedrijf werd nochtans pas in 2010 opgericht, maar groeide al snel uit tot marktleider in de sushibereiding in supermarkten.

 

"Ons hoofddoel is om heerlijke en voor iedereen toegankelijke sushi te maken, met een constante kwaliteit en versheid in elk van onze 300 kiosken. Onze grootste triomf is dat we erin geslaagd zijn om alles zeer duurzaam te ontwikkelen, zonder te moeten inboeten aan kwaliteit", verklaart algemeen directeur Bruno Tromeur het succes.

 

Al 41 kiosken in ons land

Momenteel telt Sushi Daily 41 verkooppunten in België, maar nog dit jaar moeten er daar nog drie bijkomen en ook in 2015 staan nieuwe openingen op de agenda. Op Europees niveau heeft Sushi Daily de ambitie om het aantal kiosken in 2015 zelfs te verdubbelen.

 

Alle creaties en specialiteiten van Sushi Daily worden dagelijks ter plaatse bereid, zodat de versheid en de kwaliteit van de producten gegarandeerd is. De kiosken zijn geïntegreerd in het hart van de winkel en bieden met hun open keukenconcept de consument de kans om de expertise en de technische kennis van de sushimeesters te observeren.

algemeen directeur

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt haalt producten Nestlé uit de rekken

21/02/2018

Colruyt heeft minstens 18 producten van Nestlé uit de winkelrekken gehaald. Beide partijen zijn immers niet tot een akkoord gekomen over de prijzen en dus worden de producten tijdelijk niet meer verkocht bij Colruyt.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Back to top