Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily, de sushispecialist die de kiosken in de supermarkten Carrefour Market en Carrefour Planet uitbaat, heeft zopas zijn 300e kiosk geopend. Dit jaar komen er in ons land bovendien nog drie bij en in 2015 wil de groep in Europa "verdubbelen".

Voortaan ook op de Canarische eilanden

Sushi Daily baat al kiosken uit in België, Frankrijk, Spanje, Italië, Nederland en Duitsland en kondigt vandaag de opening aan van zijn 300e kiosk aan in de Carrefour van Las Palmas op de Canarische Eilanden. Het bedrijf werd nochtans pas in 2010 opgericht, maar groeide al snel uit tot marktleider in de sushibereiding in supermarkten.

 

"Ons hoofddoel is om heerlijke en voor iedereen toegankelijke sushi te maken, met een constante kwaliteit en versheid in elk van onze 300 kiosken. Onze grootste triomf is dat we erin geslaagd zijn om alles zeer duurzaam te ontwikkelen, zonder te moeten inboeten aan kwaliteit", verklaart algemeen directeur Bruno Tromeur het succes.

 

Al 41 kiosken in ons land

Momenteel telt Sushi Daily 41 verkooppunten in België, maar nog dit jaar moeten er daar nog drie bijkomen en ook in 2015 staan nieuwe openingen op de agenda. Op Europees niveau heeft Sushi Daily de ambitie om het aantal kiosken in 2015 zelfs te verdubbelen.

 

Alle creaties en specialiteiten van Sushi Daily worden dagelijks ter plaatse bereid, zodat de versheid en de kwaliteit van de producten gegarandeerd is. De kiosken zijn geïntegreerd in het hart van de winkel en bieden met hun open keukenconcept de consument de kans om de expertise en de technische kennis van de sushimeesters te observeren.

algemeen directeur

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top