Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily opent 300e kiosk in Carrefour

Sushi Daily, de sushispecialist die de kiosken in de supermarkten Carrefour Market en Carrefour Planet uitbaat, heeft zopas zijn 300e kiosk geopend. Dit jaar komen er in ons land bovendien nog drie bij en in 2015 wil de groep in Europa "verdubbelen".

Voortaan ook op de Canarische eilanden

Sushi Daily baat al kiosken uit in België, Frankrijk, Spanje, Italië, Nederland en Duitsland en kondigt vandaag de opening aan van zijn 300e kiosk aan in de Carrefour van Las Palmas op de Canarische Eilanden. Het bedrijf werd nochtans pas in 2010 opgericht, maar groeide al snel uit tot marktleider in de sushibereiding in supermarkten.

 

"Ons hoofddoel is om heerlijke en voor iedereen toegankelijke sushi te maken, met een constante kwaliteit en versheid in elk van onze 300 kiosken. Onze grootste triomf is dat we erin geslaagd zijn om alles zeer duurzaam te ontwikkelen, zonder te moeten inboeten aan kwaliteit", verklaart algemeen directeur Bruno Tromeur het succes.

 

Al 41 kiosken in ons land

Momenteel telt Sushi Daily 41 verkooppunten in België, maar nog dit jaar moeten er daar nog drie bijkomen en ook in 2015 staan nieuwe openingen op de agenda. Op Europees niveau heeft Sushi Daily de ambitie om het aantal kiosken in 2015 zelfs te verdubbelen.

 

Alle creaties en specialiteiten van Sushi Daily worden dagelijks ter plaatse bereid, zodat de versheid en de kwaliteit van de producten gegarandeerd is. De kiosken zijn geïntegreerd in het hart van de winkel en bieden met hun open keukenconcept de consument de kans om de expertise en de technische kennis van de sushimeesters te observeren.

algemeen directeur

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top