TV-kok Moke aan de slag in Carrefour Diepenbeek | RetailDetail

TV-kok Moke aan de slag in Carrefour Diepenbeek

TV-kok Moke aan de slag in Carrefour Diepenbeek

De Limburgse TV-kok Moke ging gisteren aan de slag in de demokeuken in Carrefour Market Shopping Diepenbeek. Voortaan zal hij er regelmatig de potten beroeren om de klanten te inspireren.

Showcooking in demokeuken

René Willems van Carrefour Market Shopping Diepenbeek: “Ik zocht een manier om onze klanten nog meer te inspireren, want we merken dat ze steeds op zoek zijn naar lekkere en haalbare gerechten om thuis te bereiden. Op die manier kwam ik bij Moke terecht, een begrip in Limburg. Voortaan zal hij op vrijdag en zaterdag in onze demokeuken voor de klanten koken. Hierbij wordt de nadruk gelegd op verse seizoensproducten. Zo wordt winkelen in Carrefour Market Shopping Diepenbeek nog meer een echte beleving."

 

Elke vrijdag en zaterdag zullen doorlopende showcooking-sessies worden georganiseerd. Op zaterdag om 11 uur, 14 uur en 16 uur zal ook telkens één klant actief aan de sessie kunnen deelnemen. Uiteraard mogen de klanten het resultaat ook proeven.

 

De gerechten die Moke bereidt zullen - indien mogelijk - ook kant-en-klaar verkocht worden. En wil de klant liever zelf achter de pannen staan? Dan kan hij een fiche met het weekrecept van Moke mee naar huis nemen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.