TV-kok Moke aan de slag in Carrefour Diepenbeek

TV-kok Moke aan de slag in Carrefour Diepenbeek

De Limburgse TV-kok Moke ging gisteren aan de slag in de demokeuken in Carrefour Market Shopping Diepenbeek. Voortaan zal hij er regelmatig de potten beroeren om de klanten te inspireren.

Showcooking in demokeuken

René Willems van Carrefour Market Shopping Diepenbeek: “Ik zocht een manier om onze klanten nog meer te inspireren, want we merken dat ze steeds op zoek zijn naar lekkere en haalbare gerechten om thuis te bereiden. Op die manier kwam ik bij Moke terecht, een begrip in Limburg. Voortaan zal hij op vrijdag en zaterdag in onze demokeuken voor de klanten koken. Hierbij wordt de nadruk gelegd op verse seizoensproducten. Zo wordt winkelen in Carrefour Market Shopping Diepenbeek nog meer een echte beleving."

 

Elke vrijdag en zaterdag zullen doorlopende showcooking-sessies worden georganiseerd. Op zaterdag om 11 uur, 14 uur en 16 uur zal ook telkens één klant actief aan de sessie kunnen deelnemen. Uiteraard mogen de klanten het resultaat ook proeven.

 

De gerechten die Moke bereidt zullen - indien mogelijk - ook kant-en-klaar verkocht worden. En wil de klant liever zelf achter de pannen staan? Dan kan hij een fiche met het weekrecept van Moke mee naar huis nemen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Alpro haalt sojabonen alleen uit Europa en Canada

19/09/2017

Alpro, de fabrikant van sojadranken, koopt zijn sojabonen nog uitsluitend bij producenten in Europa en Canada. Op die manier wil het bedrijf er zeker van zijn dat ze niet genetisch gemodificeerd zijn. Om dat doel te bereiken, heeft het ook al diverse lokale initiatieven opgestart.

Wat zijn de gevolgen van de nieuwe voedingsdriehoek voor de industrie?

19/09/2017

Het Vlaams Instituut Gezond Leven heeft een nieuwe voedingsdriehoek voorgesteld. De aangepaste driehoek sluit beter aan bij de huidige ideeën over gezond eten, maar de voedingsindustrie vreest voor negatieve gevolgen.

Aandeel Heineken onderuit nadat Mexicanen uitstappen

19/09/2017

Het Mexicaanse Femsa, dat 15% percent van de aandelen van Heineken bezat, heeft besloten om voor 2,5 miljard aandelen van de Nederlandse brouwerijgroep te gaan verkopen. Op de beurs kreeg het aandeel meteen een flinke tik.

Zelfstandige supermarkt wil e-commerce boot niet missen

18/09/2017

E-commerce is en blijft hét magische woord in gesprekken over de toekomst van de voedingsdistributie. Zijn de zelfstandige winkeluitbaters ermee begaan? Wat verwachten ze? Weten ze wat hun moederhuizen op dat vlak aan het bekokstoven zijn?

Carrefour opent 15 nieuwe drives

18/09/2017

Supermarktketen Carrefour opent op 29 september drie nieuwe afhaalpunten voor drive.be, wat het totaal voor de maand op vijftien nieuwe 'drives' brengt. In totaal werden er sinds het begin van het jaar al 72 afhaalpunten geopend.

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

18/09/2017

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Back to top