Verantwoordelijke hypermarkten verlaat Carrefour Belgium. | RetailDetail

Verantwoordelijke hypermarkten verlaat Carrefour Belgium.

Verantwoordelijke hypermarkten verlaat Carrefour Belgium.

Carrefour Belgium kondigt aan dat Olivier Langlet, Directeur Exploitatie Hypermarkten, heeft beslist om zijn carrière een andere wending te geven en de onderneming te verlaten. Hij zal worden vervangen door Arnaud Chevalier de Lauzières, die momenteel Directeur van het Vernieuwingsproject van de Hypermarkten voor Europa is.


Arnaud Chevalier de Lauzières is een Fransman, maar Carrefour tracht de Belgische markt onmiddellijk gerust te stellen door toe te vertrouwen dat hij Carrefour Belgium goed kent. Hij heeft die expertise te danken aan zijn functie als verantwoordelijke voor de transformatie van de Carrefour hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Arnaud Chevalier de Lauzières zal zijn nieuwe functie overnemen vanaf 1 maart 2011.

Carrefour Belgium kondigt aan dat Olivier Langlet, Directeur Exploitatie Hypermarkten, heeft beslist om zijn carrière een andere wending te geven en de onderneming te verlaten. Hij zal worden vervangen door Arnaud Chevalier de Lauzières, die momenteel Directeur van het Vernieuwingsproject van de Hypermarkten voor Europa is.


Arnaud Chevalier de Lauzières is een Fransman, maar Carrefour tracht de Belgische markt onmiddellijk gerust te stellen door toe te vertrouwen dat hij Carrefour Belgium goed kent. Hij heeft die expertise te danken aan zijn functie als verantwoordelijke voor de transformatie van de Carrefour hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Arnaud Chevalier de Lauzières zal zijn nieuwe functie overnemen vanaf 1 maart 2011.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt zet volop in op ‘vleesloos vlees’

20/04/2018

Vleesvervangers zijn hot, en dat heeft ook Colruyt begrepen. De Belgische retailer gaat samen met het Ierse voedingsbedrijf Kerry plantaardige vleesvervangers maken, een jaar nadat het al 'soja-kippenvleesproducent' Ojah overnam.

Filet Pur: Hete standjes in het versrayon

20/04/2018

De meteorologische experts van RetailDetail Food voorspellen nu al: het wordt een gloeiend hete zomer voor de FMCG-branche. Waarom? Dat onthult ons ongezouten en flink gepeperde weekoverzicht.

EU stemt wet voor betere biolabels

20/04/2018

Het Europees Parlement heeft een wet aangenomen om de biosector strenger, maar eerlijker en duidelijker te reglementeren. Met onder meer een biolabel en importregels wil Europa vooral bioproductie van eigen bodem een duwtje in de rug geven.

Heineken en Bavaria zoeken geluk buiten Europa

19/04/2018

Hoewel de Europese biermarkt het lastig blijft hebben, tekenen brouwerijgroepen Heineken en Bavaria groeiende omzetcijfers op. Bavaria haalde vorig jaar een recordomzet, bij Heineken steeg het volume in het voorbije kwartaal met 4,3%.

Danone boekt sterkste vergelijkbare omzetgroei in 5 jaar

19/04/2018

De Franse voedingsreus Danone heeft er een beresterk eerste kwartaal op zitten. De omzet groeide op vergelijkbare basis met 4,9%, meteen de sterkste prestatie van de voorbije vijf jaar.

Sligro dankt omzetgroei aan overnames

19/04/2018

Sligro Food Group zag in het eerste kwartaal zijn omzet groeien met 8% tegenover dezelfde periode vorig jaar. De goede cijfers dankt het groothandelsbedrijf, dat begin vorige maand zijn supermarktketen Emté van de hand deed, volledig aan overnames.