Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh | RetailDetail

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Allyouneed, de Duitse websupermarkt van DHL, heeft zijn naam veranderd in AllyouneedFresh. Zo wil DHL de nadruk leggen op de grote hoeveelheid verse producten die in de webshop verkocht worden.

3.000 verse producten

Allyouneed (Fresh) verkoopt ongeveer 20.000 producten, waarvan zowat 3.000 verse producten: "Allyouneed wordt nog verser. Zo vers dat we het in de toekomst zelfs in onze naam zullen zetten: Allyouneed wordt dan AllyouneedFresh", schrijft het bedrijf in een blogbericht. Bezoekers van Allyouneed.com worden voortaan dan ook doorgeleid naar AllyouneedFresh.de.

 

Bestellingen bij de online supermarkt worden op woensdag geleverd. In Duitse steden kunnen klanten ook kiezen voor een avondlevering tussen 18u en 22u. Vanaf 40 euro is de levering aan huis gratis.

 

Allyouneed kwam in 2012 in de handen van DHL, dat naast de bezorging van de bestellingen ook het voorraadbeheer verzorgt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.