Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Allyouneed, de Duitse websupermarkt van DHL, heeft zijn naam veranderd in AllyouneedFresh. Zo wil DHL de nadruk leggen op de grote hoeveelheid verse producten die in de webshop verkocht worden.

3.000 verse producten

Allyouneed (Fresh) verkoopt ongeveer 20.000 producten, waarvan zowat 3.000 verse producten: "Allyouneed wordt nog verser. Zo vers dat we het in de toekomst zelfs in onze naam zullen zetten: Allyouneed wordt dan AllyouneedFresh", schrijft het bedrijf in een blogbericht. Bezoekers van Allyouneed.com worden voortaan dan ook doorgeleid naar AllyouneedFresh.de.

 

Bestellingen bij de online supermarkt worden op woensdag geleverd. In Duitse steden kunnen klanten ook kiezen voor een avondlevering tussen 18u en 22u. Vanaf 40 euro is de levering aan huis gratis.

 

Allyouneed kwam in 2012 in de handen van DHL, dat naast de bezorging van de bestellingen ook het voorraadbeheer verzorgt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, of 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Back to top