Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Allyouneed, de Duitse websupermarkt van DHL, heeft zijn naam veranderd in AllyouneedFresh. Zo wil DHL de nadruk leggen op de grote hoeveelheid verse producten die in de webshop verkocht worden.

3.000 verse producten

Allyouneed (Fresh) verkoopt ongeveer 20.000 producten, waarvan zowat 3.000 verse producten: "Allyouneed wordt nog verser. Zo vers dat we het in de toekomst zelfs in onze naam zullen zetten: Allyouneed wordt dan AllyouneedFresh", schrijft het bedrijf in een blogbericht. Bezoekers van Allyouneed.com worden voortaan dan ook doorgeleid naar AllyouneedFresh.de.

 

Bestellingen bij de online supermarkt worden op woensdag geleverd. In Duitse steden kunnen klanten ook kiezen voor een avondlevering tussen 18u en 22u. Vanaf 40 euro is de levering aan huis gratis.

 

Allyouneed kwam in 2012 in de handen van DHL, dat naast de bezorging van de bestellingen ook het voorraadbeheer verzorgt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Back to top