Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh | RetailDetail

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Allyouneed, de Duitse websupermarkt van DHL, heeft zijn naam veranderd in AllyouneedFresh. Zo wil DHL de nadruk leggen op de grote hoeveelheid verse producten die in de webshop verkocht worden.

3.000 verse producten

Allyouneed (Fresh) verkoopt ongeveer 20.000 producten, waarvan zowat 3.000 verse producten: "Allyouneed wordt nog verser. Zo vers dat we het in de toekomst zelfs in onze naam zullen zetten: Allyouneed wordt dan AllyouneedFresh", schrijft het bedrijf in een blogbericht. Bezoekers van Allyouneed.com worden voortaan dan ook doorgeleid naar AllyouneedFresh.de.

 

Bestellingen bij de online supermarkt worden op woensdag geleverd. In Duitse steden kunnen klanten ook kiezen voor een avondlevering tussen 18u en 22u. Vanaf 40 euro is de levering aan huis gratis.

 

Allyouneed kwam in 2012 in de handen van DHL, dat naast de bezorging van de bestellingen ook het voorraadbeheer verzorgt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Alken-Maes verkoopt meer bier

20/07/2018

Brouwerij Alken-Maes, een onderdeel van de groep Heineken, heeft in 2017 meer bier verkocht maar wel minder winst gemaakt als gevolg van harde concurrentie in het binnenland en lagere marges voor de export.

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Carrefour lanceert personal shopper en levering binnen 1,5 uur

19/07/2018

Supermarktketen Carrefour schakelt een tandje bij in service: een personal shopper kiest je producten uit, een bakfiets levert die binnen anderhalf uur thuis. "Retailers moeten het verschil maken in service, en dit is nog maar het begin", vertelt RetailDetail-stichter Jorg Snoeck.

Minister Peeters toch akkoord met brugpensioenplan Carrefour

18/07/2018

Zoals verwacht heeft economieminister Kris Peeters het herstructureringsplan van Carrefour goedgekeurd, inclusief de 'brugpensioen'-regeling. De minister zei dat hij zekerheid voor werknemers verkoos boven het bestrijden van "een verkeerd signaal".