Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Websuper Allyouneed verandert naam naar AllyouneedFresh

Allyouneed, de Duitse websupermarkt van DHL, heeft zijn naam veranderd in AllyouneedFresh. Zo wil DHL de nadruk leggen op de grote hoeveelheid verse producten die in de webshop verkocht worden.

3.000 verse producten

Allyouneed (Fresh) verkoopt ongeveer 20.000 producten, waarvan zowat 3.000 verse producten: "Allyouneed wordt nog verser. Zo vers dat we het in de toekomst zelfs in onze naam zullen zetten: Allyouneed wordt dan AllyouneedFresh", schrijft het bedrijf in een blogbericht. Bezoekers van Allyouneed.com worden voortaan dan ook doorgeleid naar AllyouneedFresh.de.

 

Bestellingen bij de online supermarkt worden op woensdag geleverd. In Duitse steden kunnen klanten ook kiezen voor een avondlevering tussen 18u en 22u. Vanaf 40 euro is de levering aan huis gratis.

 

Allyouneed kwam in 2012 in de handen van DHL, dat naast de bezorging van de bestellingen ook het voorraadbeheer verzorgt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Directeur HR verlaat Carrefour Belgium

25/09/2017

Kathleen Van Der Paelt, directeur HR bij Carrefour Belgium, heeft na zeven jaar besloten om het supermarktbedrijf te verlaten. Ze wordt opgevolgd door Sonia Frey, die de voorbije vijf jaar een gelijkaardige functie invulde bij De Lijn.

AD Delhaize Lochristi springt op de kar van cartoontassen

25/09/2017

De AD Delhaize in Lochristi is de eerste Belgische supermarkt die mee op de trein van een Nederlandse hype springt. Daar zijn draagtassen met cartoons die gepersonaliseerd zijn naargelang de locatie een echt verzamelitem geworden.

Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Back to top